Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Самое современное лечение грыж
Новини

Новини (294)

Новини гімназії, обласного департаменту освіти, управління освіти Южноукраїнської міської ради, МИППО, міністерства освіти

До уваги учасників освітнього процесу!!!

З 01.11.2021 року Южноукраїнська гімназія №1 продовжує працювати у дистанційному режимі. Бережіть себе! Дотримуйтесь простих правил епідемічної безпеки!

Про роботу Южноукраїнської гімназії №1 в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки 

Відповідно до наказу управління освіти ім. Б. Грінченка від 26.10.2021 № 493 «Про роботу закладів освіти в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки»та з метою створення здоров’язберігаючих умов для працівників закладу під час карантину

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Забезпечити неухильне виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 зі змінами, внесеними Постановами Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2021 року № 954, від 22 вересня 2021 року № 981, від 20 жовтня 2021 року №1096.
  2. Заборонити відвідування закладу здобувачами освіти до терміну, коли буде підтверджено отримання усіма працівниками закладу повного курсу вакцинації.
  3. Продовжити з 01.11.2021 року дистанційне навчання учнів Южноукраїнської гімназії №1 педагогічними працівниками закладу у складі:

Андросова Любов Михайлівна                 - учитель математики,

Антонюк Вікторія Миколаївна                  - учитель української мови і літератури,

Бескубська Діна Володимирівна               - учитель української мови і літератури,

Бінюк Ірина Юріївна                                  - учитель англійської мови,

Бишева Наталя Степанівна                        - учитель біології та екології,

Ветушко Ольга Петрівна                            - учитель фізичної культури,

Григоренко Геннадій Григорович            - учитель історії та правознавства,

Дзюбенко Юлія Степанівна                       - учитель географії,

Дуб Тетяна Анатоліївна                              - учитель німецької та англійської мови,

Заболотня Вікторія Вікторівна                  - учитель зарубіжної літератури,

Злоба Юлія Валеріївна                                            - учитель природознавства, географії, з предмету «Фінансова грамотність»,

Ільїна Юлія Вадимівна                               - учитель математики і фізики, логіки,

Кажан Світлана Іванівна                            - учитель української мови і літератури,

Коломійчук Тетяна Павлівна                     - учитель історії,

Кристапчук Оксана Петрівна                    - учитель інформатики,

Кристофоль Анастасія Олександрівна      - учитель зарубіжної літератури,

Куковицька Аліна Ярославівна                 - учитель української мови і літератури,

Нечай Марія В’ячеславівна                                    - учитель української мови і літератури,

Нікіфорова Маргарита Павлівна               - учитель англійської мови,

Патранюк Ірина Петрівна                          - учитель інформатики,

Пахотіна Тетяна Вячеславівна                   - учитель математики,

Петренко Оксана Петрівна                        - учитель німецької мови,

Підгаєцька Ельвіна Анатоліївна                - учитель історії та громадянської освіти,

Селівестрова Ольга Степанівна                - учитель основ здоров’я, біології і екології,

з предмету  «Захист України»,

Сивак Людмила Сергіївна                         - учитель англійської мови,

Ткаченко Руслана Олексіївна                    - учитель хімії,

Александрова Олена Євгенівна                - учитель технологій,

Трачук Юлія Вікторівна                             - учитель німецької мови,

Чеканов Геннадій Олександрович                        - учитель фізичної культури,

Шабадаш Тетяна Миколаївна                    - учитель математики, логіки,

Шевчук Людмила Миколаївна                  - учитель фізики і астрономії,

Юрченко Зоя Миколаївна                          - учитель французької мови,

Янкул Людмила Валентинівна                  - учитель музичного мистецтва, мистецтва,

Беляк Микола Теофільович                        - учитель трудового навчання,

Беляк Тетяна Олександрівна                      - учитель трудового навчання,

Юрковська Ольга Петрівна                                   - учитель образотворчого мистецтва,

Мустратова Олена Михайлівна                 - учитель французької мови.

  1. Вищевказаним педагогічним працівникам:
  2. дотримуватися встановленого розкладу навчальних занять. Своєчасно попереджати колег щодо вимушених його змін під час освітнього процесу;
  3. проводити  уроки   під   час   дистанційного   навчання   виключно за визначеним розкладом дзвінків:

                   1 урок – 08.00 – 08.45

                                                           перерва 10 хвилин

                   2 урок – 08.55 – 09.40

                                                           перерва 20 хвилин

                   3 урок – 10.00 – 10.45

                                                           перерва 20 хвилин

                   4 урок – 11.05 – 11.50

                                                           перерва 20 хвилин

                   5 урок – 12.10 – 12.55

                                                           перерва 10 хвилин

                   6 урок – 13.05 – 13.50

                                                           перерва 10 хвилин

                   7 урок – 14.00 – 14.45

                                                           перерва 10 хвилин

  • урок – 14.55 – 15.40;
  • використовувати надане право щодо самостійного вибору платформи / ресурсу та

режиму проведення (синхронний / асинхронний) навчальних занять;

            4.4. виділяти на організацію занять у синхронному режимі не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу;

            4.5. забезпечувати безперервну тривалість навчальної діяльності при використанні технічних засобів навчання під час заняття:

  • для учнів 1(5)-3(7)-х класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 4(8)-5(9)-х класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 6(10)-7(11)-х класів – до 30 хвилин;

4.6. розміщувати посилання на онлайн-уроки у доступних класних комунікаційних групах не пізніше, ніж за день до їх проведення;

4.7. позначати відсутність учнів під час синхронних занять «н» із послідуючим з’ясуванням причини їх відсутності. У разі відсутності учня із поважної причини та виконання ним пізніше або у день проведення уроку обов’язкових завдань позначати результат у вигляди дробу, де знаменником є оцінка;

4.8. забезпечувати своєчасне проведення індивідуальних / групових, факультативних, гурткових занять згідно затвердженого педагогічного навантаження на 2021-2022 навчальний рік;

4.9. здійснювати заповнення класних журналів, журналів індивідуальних / групових, факультативних, гурткових занять у зручний час, але не рідше одного разу на тиждень. Обов’язковою вимогою є інформування щодо стану успішності учнів та їх батьків;

4.10. дотримуватися вимог щодо обсягу домашнього завдання;

4.11. опрацювати інформацію щодо учнів, які мали труднощі із дистанційним навчанням з 27.09.2021 року, та забезпечити за допомогою класних керівників залучення  таких учнів до навчання у період обмежувальних  протиепідемічних заходів з 01.11.2021 року;

  1. виконувати обов’язки, передбачені посадовою інструкцією;
  2.  оперативно реагувати на телефонні дзвінки і онлайн-повідомлення адміністрації закладу та інших керівних органів.
  3. Адміністрації гімназії:

5.1. вжити заходів щодо виконання ст.3 Закону України «Про освіту» у частині забезпечення права дітей на здобуття якісної та доступної освіти;

5.2. оновити та конкретизувати алгоритм дій організації освітнього процесу в умовах «червоного рівня» епідемічної небезпеки;

5.3. підготувати онлайн-рекомендації педагогічним працівникам, учням, їх батькам щодо особливостей освітнього процесу й створення психологічного мікроклімату під час роботи закладу в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки з 01.11.2021 року;

5.4. розмістити на сайті гімназії (https://g1.5136.in.ua) роз’яснення щодо роботи закладу у вищезазначених умовах;

5.5. продовжити забезпечення умов для проведення онлайн-уроків у класних кабінетах або кабінетах інформатики вчителям, які не мають можливості щодо організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання вдома, відповідно до розкладу за умови дотримання усіх санітарно-протиепідемічних вимог;

5.6. забезпечити здійснення моніторингу і контроля якості дистанційного навчання в закладі за напрямами:

            - форми організації дистанційної освіти,

            - виконання навчальних програм,

            - дозування обсягу домашніх завдань,

            - оцінювання учнів,

            - ведення шкільної документації,

            - здійснення комунікації між учасниками освітнього процесу;

            5.7. унеможливити випадки, викладені у застереженні Міністерства фінансів України (лист від 08.09.2020 № 360000-01-5/27633) в частині справедливої та об’єктивної оцінки професійної діяльності вчителів під час дистанційного навчання та забезпечення якісного освітнього процесу;

            5.8. подати в термін до 09.11.2021 року табелі обліку робочого часу за першу половину листопада з урахуванням змін у роботі працівників закладу;

            5.9. здійснювати контроль за проведенням обов’язкових профілактичних щеплень проти COVID-19. Забезпечити завершення процесу вакцинації усіх працівників закладу;

            5.10.  відсторонити з 08.11.2021 року від роботи працівників, які не пройшли до вказаного терміну курсу вакцинації хоча б однієї дозою – відповідно до статті 46 Кодексу законів про працю України, частини другої статті 12 закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», крім тих, які мають абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та надали медичний висновок про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров’я;

            5.11. встановити строк відсторонення працівників до усунення причин, що його зумовили;

            5.12. виключити із числа осіб, які підлягають відстороненню, тих працівників, які станом на 08.11.2021 року перебувають на лікарняному або мають документ щодо підтвердження необхідності відтермінування для них процесу вакцинації;

            5.13. визначити з числа технічного, обслуговуючого персоналу працівників, які забезпечують функціонування закладу у зазначених умовах, у складі:

Йоєнко Валентина Миколаївна                 - завідувачка господарством,

Сінчук Лариса Миколаївна                                    - завідувачка бібліотекою,

Меделян Олена Сергіївна                           - секретар,

М'ясковська Анастасія Вікторівна            - інспектор із кадрів,

Межуєва Світлана Михайлівна                 - гардеробник, що виконує обов’язки

                                                                       двірника,

Чепіль Світлана Миколаївна                      - сторож денний,

Дєнова Любов Миколаївна                                    - гардеробник, що виконує обов’язки сторожа

                                                                       денного, 

Бензар Анатолій Григорович                     - сторож,

Чепіль Михайло Мефодійович                   - сторож,

Солохіна Оксана Миколаївна                    - сторож,

Стискал Галина Іванівна                            - прибиральниця службових приміщень,

Турук Олена Валеріївна                              - прибиральниця службових приміщень,

Борсенко Марія Анатоліївна                      - двірник,

Хархаліс Олена Анатоліївна                      - сестра медична,

Межуєв Володимир Вікторович                - двірник,

Бакума Антоніна Геннадіївна                    - двірник.

Цуренко Олена Володимирівна                - прибиральниця службових приміщень,

Тимченко Наталія Володимирівна                        - прибиральниця службових приміщень.

  1.  забезпечити вищезазначеному технічному та обслуговуючому персоналу виконання їх посадових обов’язків на робочому місці з відповідним обліком робочого часу і дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку;
  2. оголосити простій для працівників технічного та обслуговуючого персоналу у складі:

Соболь Антоніна Георгіївна                      - лаборант,

Пасічник Людмила Олександрівна           - підсобна робітниця,

Остапюк Віктор Петрович                                     - робітник по обслуговуванню будівлі та території,

Малютенко Аліна Василівна                     - завідувачка виробництвом,

Білошицька Людмила Іванівна                  - кухар,

Кущева Анастасія Олександрівна             - буфетниця,

Пелюх Олена Анатоліївна                          - підсобний робітник.

  1.  забезпечувати функціонування закладу та роботу працівників, яких не залучено до організації дистанційного навчання, у відповідності до ст.113 Кодексу законів про працю України;
  2. узгоджувати інші питання режиму роботи закладу та працівників з профспілковим комітетом;
  3. контролювати дотримання протиепідеміологічних вимог з метою запобігання поширення коронавірусної хвороби COVID-19 серед працівників закладу;
  4. продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед невакцинованих працівників закладу щодо проактивного запрошення до вакцинації;
  5. забезпечувати онлайн-зв'язок у визначений час між учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та їх батьками з обов’язковим дотриманням таких правил:

- використання імейлів із зазначенням дійсних імен і прізвищ;

- участь у заняттях на Zoom-, GoogleMeet-ресурсах лише при наявності увімкненої веб-камери;

- заборона допуску до участі в онлайн-зустрічах анонімних, невідомих користувачів;

- врахування права вчителя на власний простір, особистий час та визначення його робочого часу згідно педагогічного навантаження, у межах до 17.00;

            5.21. Організовувати збори колективу (педради, консультації, наради) лише в онлайн-форматі.

            5.22. Направити до управління освіти ім. Б. Грінченка клопотання щодо відновлення освітнього процесу в Южноукраїнській гімназії №1 у повному обсязі у випадку, якщо 100% працівників матимуть документ, який видано в установленому Міністерством охорони здоров’я порядку (міжнародний, внутрішній сертифікат або іноземний сертифікат, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія), що підтверджує (одне із нижче вказаних):

  • отримання повного курсу вакцинації (зелений сертифікат);
  • отримання однієї дози однодозної вакцини від COVID-19, включеною Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (жовтий сертифікат);
  • негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції;
  • одужання особи від зазначеної хвороби.

            6. Класним керівникам:

            6.1. Забезпечувати тісну взаємодію із вчителями-предметниками щодо належної організації (модерування) освітнього процесу у певному класі.

            6.2. Спрямовувати взаємозв’язок з учнями та їх батьками на дотримання розкладу навчальних занять та оперативне реагування на його зміни у разі необхідності.

            6.3. Використовувати дані таблиці «Попередження неуспішності» на е-платформі закладу «ВУ ЮГ №1» (https://sites.google.com/view/yug1vv/попередження-неуспішності/ попередження-неуспішності-під-час-карантину-з-27-09-2021) для обґрунтованого доведення до відома батьків інформацію щодо ставлення учнів до навчання.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор гімназії №1                                                                                  Тетяна КОЛОМІЙЧУК

 

З наказом ознайомлені:

Петренко О.П.          ____________           Заболотня В.В.         _____________

Бескубська Д.В.        ____________           Йоєнко В.М.             _____________

Андросова Л.М.       ____________           Янкул Л.В.                _____________

Антонюк В.М.          ____________           Нікіфорова М.П.       _____________

Бінюк І.Ю.                ____________           Бишева Н.С.              _____________        

Ветушко О.П.           ____________           Григоренко Г.Г.        _____________        

Дуб Т.А.                    _____________         Кристофоль А.О.      _____________        

Злоба Ю.В.                _____________         Ільїна Ю.В.              _____________

Кажан С.І.                 _____________         Куковицька А.Я.      _____________

Кристапчук О.П.      _____________         Пахотіна Т.В.              _____________

Нечай М.В.               _____________         Підгаєцька Е.А.        _____________

Патранюк І.П.          _____________         Селівестрова О.С.    _____________

Сивак Л.С.                _____________         Александрова О.Є.  _____________

Ткаченко Р.О.           _____________         Трачук Ю.В.              _____________

Чеканов Г.О.             _____________         Мустратова О.М.      _____________

Шабадаш Т.М.          _____________         Шевчук Л.М.            _____________

Юрченко З.М.           _____________         Сінчук Л.М.              _____________

Малютенко А.В.       _____________         Бакума А.Г.               _____________        

Бензар А.Г.                _____________         Меделян О.С.         _____________

Остапюк В.П.           _____________         Дєнова Л.М.              _____________

Хархаліс О.А.           _____________         Межуєв В.В.             _____________

Межуєва С.М.           _____________         Пелюх О.А.               _____________

Солохіна О.М.          _____________         Чепіль С.М.               _____________

Соболь А.Г.               _____________         Турук О.В.                _____________

Чепіль М.М.              _____________         Тимченко Н.В.          _____________

Стискал Г.І.              _____________         Білошицька Л.І.        _____________

Пасічник Л.О.           _____________         Цуренко О.В.            _____________

Кущева А.О.            _____________         Дзюбенко Ю.С.        _____________

Мясковська А.В.      _____________         Борсенко М.А.          _____________

Беляк М.Т.                 _____________         Беляк Т.О.                 _____________

Юрковська О.П.       _____________                    

           

 

Оксана Петренко

5-50-65

До уваги учасників освітнього процесу в Южноукраїнській гімназії №1!

            Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236, зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2021 № 954 та від 22.09.2021 №981, з урахуванням відсотка вакцинованих працівників закладу і нового Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України від 25.09.2020 № 2205, та з метою впорядкування роботи гімназії під час вищезазначених обмежень доводимо до відома наступне:

  1. Відвідування учнями закладу та допуск сторонніх осіб до його приміщень у період із 27.09.2021 року заборонено.
  2. Освітній процес у зазначений період відбувається у дистанційному режимі на онлайн-платформах і ресурсах за вибором педагогічних працівників,із дотриманням вимог законодавства про освіту, захисту персональних даних, санітарних правил і норм.
  3. Розклад дзвінків:

Понеділок-п’ятниця

№ уроку

Час

Тривалість перерви

1

                08.00 – 08.45

 

10 хвилин

2

                08.55 – 09.40

 

20 хвилин

3

                10.00 – 10.45

 

20 хвилин

4

                11.05 – 11.50

 

20 хвилин

5

                12.10 – 12.55

 

10 хвилин

6

                13.05 – 13.50

 

10 хвилин

7

                14.00 – 14.45

 

 

10 хвилин

8

                14.55 – 15.40

 

  1. Освітній процес відбувається в асинхронному та синхронному режимах.

Синхронний режим забезпечується одночасним перебуванням учасників навчання у веб-середовищі (Zoom, Google Meet, Skype). Учні долучаються до вчителя за діючим розкладом.

Безперервна тривалість навчальної діяльності при використанні технічних засобів навчання під час заняття має бути:

  • для учнів 1(5)-3(7)-х класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 4(8)-5(9)-х класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 6(10)-7(11)-х класів – до 30 хвилин.

У синхронному режимі організовується не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу.

Посилання на онлайн-уроки у доступних класних комунікаційних групах розміщуються не пізніше, ніж за день до їх проведення.

Асинхронний режим включає:

  • записані презентації, слайд-шоу та відео;
  • електронну пошту;
  • дошки для обговорень;
  • групи в соціальних мережах або Viber;
  • посиланняіна відеоресурси;
  • онлайн тренажери та інше.      

Педагогічні працівники самі обирають форми, методи і засоби дистанційного навчання, а також визначають доцільність проведення конкретного навчального заняття в синхронному або асинхронному режимі згідно розкладу.

5. Продуктивний зворотній зв'язок та конструктивна комунікація між учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та їх батьками базуються на обов’язковому дотриманні таких правил:

- використання імейлів із зазначенням дійсних імен і прізвищ;

- участь у заняттях на Zoom-, Google Meet-ресурсах лише при наявності увімкненої веб-камери;

- заборона допуску до участі в онлайн-зустрічах анонімних, невідомих користувачів;

- врахування права вчителя на власний простір, особистий час та визначення його робочого часу згідно педагогічного навантаження, у межах до 17.00.

 6. Необхідним вважаємо проведення батьками роз’яснювальної роботи із дітьми щодо обов’язковості навчання за дистанційними технологіями і виконання запропонованих завдань з метою опанування навчальних програм рівня відповідних Державних стандартів.

7. Всю додаткову інформацію можна отримати від класного керівника.

Чекаємо та сподіваємося на покращення ситуації!А для цього дотримуємося усіх необхідних протиепідемічних заходів. Будьмо здорові!

 

 

 

 

Про роботу Южноукраїнської гімназії №1

в умовах «жовтого» рівня епідемічної

небезпеки

 

            Відповідно до наказу управління освіти ім. Б. Грінченка від 24.09.2021 № 426 «Про роботу закладів освіти в умовах «жовтого» рівня епідемічної небезпекита з метою створення здоров’язберігаючих умов для працівників закладу під час карантину

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Забезпечити неухильне виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 із змінами, внесеними Постановами Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2021 року № 954 та від 22 вересня 2021 року № 981.
  2. Забезпечити з 27.09.2021 року дистанційне навчання учнів Южноукраїнської гімназії №1 педагогічними працівниками закладу у складі:

Андросова Любов Михайлівна                 - учитель математики,

Антонюк Вікторія Миколаївна                  - учитель української мови і літератури,

Бескубська Діна Володимирівна               - учитель української мови і літератури,

Бінюк Ірина Юріївна                                  - учитель англійської мови,

Бишева Наталя Степанівна                        - учитель біології та екології,

Ветушко Ольга Петрівна                            - учитель фізичної культури,

Григоренко Геннадій Григорович            - учитель історії та правознавства,

Дзюбенко Юлія Степанівна                       - учитель географії,

Дуб Тетяна Анатоліївна                              - учитель німецької та англійської мови,

Заболотня Вікторія Вікторівна                  - учитель зарубіжної літератури,

Злоба Юлія Валеріївна                                            - учитель природознавства, географії, з предмету «Фінансова грамотність»,

Ільїна Юлія Вадимівна                               - учитель математики і фізики, логіки,

Кажан Світлана Іванівна                            - учитель української мови і літератури,

Коломійчук Тетяна Павлівна                     - учитель історії,

Кристапчук Оксана Петрівна                    - учитель інформатики,

Кристофоль Анастасія Олександрівна      - учитель зарубіжної літератури,

Куковицька Аліна Ярославівна                 - учитель української мови і літератури,

Нечай Марія В’ячеславівна                                    - учитель української мови і літератури,

Нікіфорова Маргарита Павлівна               - учитель англійської мови,

Патранюк Ірина Петрівна                          - учитель інформатики,

Пахотіна Тетяна Вячеславівна                   - учитель математики,

Петренко Оксана Петрівна                        - учитель німецької мови,

Підгаєцька Ельвіна Анатоліївна                - учитель історії та громадянської освіти,

Селівестрова Ольга Степанівна                - учитель основ здоров’я, біології і екології,

з предмету  «Захист України»,

Сивак Людмила Сергіївна                         - учитель англійської мови,

Ткаченко Руслана Олексіївна                    - учитель хімії,

Александрова Олена Євгенівна                - учитель технологій,

Трачук Юлія Вікторівна                             - учитель німецької мови,

Чеканов Геннадій Олександрович                        - учитель фізичної культури,

Шабадаш Тетяна Миколаївна                    - учитель математики, логіки,

Шевчук Людмила Миколаївна                  - учитель фізики і астрономії,

Юрченко Зоя Миколаївна                          - учитель французької мови,

Янкул Людмила Валентинівна                  - учитель музичного мистецтва, мистецтва,

Беляк Микола Теофільович                        - учитель трудового навчання,

Беляк Тетяна Олександрівна                      - учитель трудового навчання,

Юрковська Ольга Петрівна                                   - учитель образотворчого мистецтва,

Мустратова Олена Михайлівна                 - учитель французької мови.

  1. Вищевказаним педагогічним працівникам:
  2.  проводити  уроки   під   час   дистанційного   навчання   із  використанням  засобів

синхронної та асинхронної комунікації виключно за визначеним розкладом та зазначеним розкладом дзвінків:

                   1 урок – 08.00 – 08.45

                                                           перерва 10 хвилин

                   2 урок – 08.55 – 09.40

                                                           перерва 20 хвилин

                   3 урок – 10.00 – 10.45

                                                           перерва 20 хвилин

                   4 урок – 11.05 – 11.50

                                                           перерва 20 хвилин

                   5 урок – 12.10 – 12.55

                                                           перерва 10 хвилин

                   6 урок – 13.05 – 13.50

                                                           перерва 10 хвилин

                   7 урок – 14.00 – 14.45

                                                           перерва 10 хвилин

  • урок – 14.55 – 15.40
  •  дотримуватися вимог щодо обсягу домашнього завдання;
  • виконувати обов’язки, передбачені посадовою інструкцією;
  • оперативно реагувати на телефонні дзвінки і онлайн-повідомлення адміністрації закладу та інших керівних органів.
  • Адміністрації гімназії:
  • здійснювати контроль щодо організації дистанційного навчання усіма педагогічними працівниками закладу;
  • забезпечити контроль за виконанням програм із предметів інваріантної та варіативно частин Робочого навчального плану;
  •  узагальнити до 27.09.2021 року на е-платформі закладу «Віртуальна учительська ЮУ №1» (https://sites.google.com/view/yug1vv)  інформацію з питань:

4.3.1. позначення кодів доступу до Google Сlassroom за предметами, посилань на інші платформи / ресурси для використання дистанційних технологій під час проведення уроків, індивідуальних та групових занять, факультативних заніть, занять гуртків тощо;

4.3.2. визначення робочих місць педагогічних працівників у залежності від їх можливостей та умов організації дистанційного навчання.

4.4. Підготувати онлайн-рекомендації педагогічним працівникам, учням, їх батькам щодо особливостей освітнього процесу й створення психологічного мікроклімату під час роботи закладу в умовах «жовтого» рівня епідемічної небезпеки з 27.09.2021 року.

            4.5. Розмістити на сайті гімназії (https://g1.5136.in.ua) роз’яснення щодо:

- роботи закладу у вищезазначених умовах;

- тривалості уроків, які проводяться з використанням технологій дистанційного навчання, та перерв між ними;

- асинхронного та синхронного режимів взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання.

            4.6. Створити умови для проведення онлайн-уроків у класних кабінетах або кабінетах інформатики вчителям, які не мають можливості щодо організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, відповідно до розкладу за умови дотримання усіх санітарно-протиепідемічних вимог.

            4.7. Забезпечити здійснення моніторингу і контроля якості дистанційного навчання в закладі за напрямами:

            - форми організації дистанційної освіти,

            - виконання навчальних програм,

            - дозування обсягу домашніх завдань ,

            - оцінювання учнів,

            - ведення класних журналів,

            - здійснення комунікації між учасниками освітнього процесу.

            4.8. Унеможливити випадки, викладені у застереженні Міністерства фінансів України (лист від 08.09.2020 № 360000-01-5/27633) в частині справедливої та об’єктивної оцінки професійної діяльності вчителів під час дистанційного навчання та забезпечення якісного освітнього процесу.

  1.  Визначити з числа технічного, обслуговуючого персоналу працівників, які забезпечують функціонування закладу (із дотриманням черговості – за окремим графіком) у зазначених умовах, у складі:

Йоєнко Валентина Миколаївна     - завідувачка господарством,

Сінчук Лариса Миколаївна                        - завідувачка бібліотекою,

Меделян Олена Сергіївна               - секретар,

М'ясковська Анастасія Вікторівна- інспектор із кадрів,

Межуєва Світлана Михайлівна     - гардеробник, що виконує обов’язки двірника,

Чепіль Світлана Миколаївна          - сторож денний,

Дєнова Любов Миколаївна                        - гардеробник, що виконує обов’язки сторожа  

                                                           денного, 

Бензар Анатолій Григорович         - сторож,

Чепіль Михайло Мефодійович       - сторож,

Солохіна Оксана Миколаївна        - сторож,

Стискал Галина Іванівна                - прибиральниця службових приміщень,

Турук Олена Валеріївна                  - прибиральниця службових приміщень,

Борсенко Марія Анатоліївна          - двірник,

Хархаліс Олена Анатоліївна          - сестра медична,

Межуєв Володимир Вікторович    - двірник,

Бакума Антоніна Геннадіївна        - двірник.

  1. Забезпечити вищезазначеному технічному та обслуговуючому персоналу виконання їх посадових обов’язків на робочому місці з відповідним обліком робочого часу і дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
  2. Оголосити простій для працівників технічного та обслуговуючого персоналу у складі:

Тимченко Наталія Володимирівна                        - прибиральниця службових приміщень,

Цуренко Олена Володимирівна                - прибиральниця службових приміщень,

Соболь Антоніна Георгіївна                      - лаборант,

Пасічник Людмила Олександрівна           - підсобна робітниця,

Остапюк Віктор Петрович                                     - робітник по обслуговуванню будівлі та території,

Малютенко Аліна Василівна                     - завідувачка виробництвом,

Білошицька Людмила Іванівна                  - кухар,

Кущева Анастасія Олександрівна             - буфетниця,

Пелюх Олена Анатоліївна                          - підсобний робітник.

  1. Забезпечувати функціонування закладу та роботу працівників, яких не залучено до організації дистанційного навчання у відповідності до ст.113 Кодексу законів про працю України.
  2. Узгоджувати інші питання режиму роботи закладу та працівників з профспілковим комітетом.
  3. Контролювати дотримання протиепідеміологічних вимог з метою запобігання поширення коронавірусної хвороби COVID-19 серед працівників закладу.
  4. Продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед працівників закладу щодо проактивного запрошення до вакцинації.

            4.16. Налагодити онлайн-зв'язок у визначений час між учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та їх батьками з обов’язковим дотриманням таких правил:

- використання імейлів із зазначенням дійсних імен і прізвищ;

- участь у заняттях на Zoom-, GoogleMeet-ресурсах лише при наявності увімкненої веб-камери;

- заборона допуску до участі в онлайн-зустрічах анонімних, невідомих користувачів;

- врахування права вчителя на власний простір, особистий час та визначення його робочого часу згідно педагогічного навантаження, у межах до 17.00.

            4.17. Організовувати збори колективу (педради, консультації, наради) лише в онлайн-форматі.

            4.18. Забезпечити контроль за дотриманням у закладі протиепідемічних заходів, передбачених постановами Головного державного санітарного лікаря України.

            4.19. Направити до управління освіти ім. Б. Грінченка клопотання щодо відновлення освітнього процесу в Южноукраїнській гімназії №1 в повному обсязі у випадку, якщо не менше 80% працівників матимуть документ, який видано в установленому Міністерством охорони здоров’я порядку (міжнародний, внутрішній сертифікат або іноземний сертифікат, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія), що підтверджує (одне із нижче вказаних):

  • отримання повного курсу вакцинації (зелений сертифікат);
  • отримання однієї дози дводозної вакцини від COVID-19, включеною Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (жовтий сертифікат);
  • негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції;
  • одужання особи від зазначеної хвороби.

            5. Педагогічним працівникам:

            5.1. Дотримуватися встановленого розкладу навчальних занять. Своєчасно попереджати колег щодо вимушених його змін під час освітнього процесу.

            5.2. Використовувати надане право щодо самостійного вибору платформи / ресурсу та

режиму проведення (синхронний / асинхронний) навчальних занять.

5.3. Забезпечити безперервну тривалість навчальної діяльності при використанні технічних засобів навчання під час заняття:

  • для учнів 1(5)-3(7)-х класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 4(8)-5(9)-х класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 6(10)-7(11)-х класів – до 30 хвилин.

5.4. Розміщувати посилання на онлайн-уроки у доступних класних комунікаційних групах не пізніше, ніж за день до їх проведення.

            5.5. Виділяти на організацію занять у синхронному режимі не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу.

            5.6. Забезпечити своєчасне проведення занять з індивідуального навчання у форматі педагогічного патронажу.

            5.7. Забезпечити облік занять та оцінювання учнів у зазначений період виключно в електронному вигляді. Заповнення класних журналів здійснювати у зручний час, але не рідше одного разу на тиждень. Обов’язковою вимогою є інформування щодо стану успішності учнів та їх батьків.

            5.8. Позначати відсутність учнів під час синхронних занять «н» із послідуючим з’ясуванням причини їх відсутності. У разі відсутності учня із поважної причини та виконання ним пізніше обов’язкових завдань позначати результат у вигляди дробу, де знаменником є оцінка.

            5.9. Проходити (за можливістю) онлайн-навчання з питань організації та проведення освітнього процесу в умовах карантину.

            6. Класним керівникам:

            6.1. Забезпечити тісну взаємодію із вчителями-предметниками щодо належної організації (модерування) освітнього процесу у певному класі.

            6.2. Спрямувати взаємозв’язок з учнями та їх батьками на дотримання розкладу навчальних занять та оперативне реагування на його зміни у разі необхідності.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор гімназії №1                                                                                  Тетяна КОЛОМІЙЧУК

 

З наказом ознайомлені:

Петренко О.П.          ____________           Заболотня В.В.         _____________

Бескубська Д.В.        ____________           Йоєнко В.М.             _____________

Андросова Л.М.       ____________           Янкул Л.В.                _____________

Антонюк В.М.          ____________           Нікіфорова М.П.       _____________

Бінюк І.Ю.                ____________           Бишева Н.С.              _____________        

Ветушко О.П.           ____________           Григоренко Г.Г.        _____________        

Дуб Т.А.                     _____________         Кристофоль А.О.      _____________        

Злоба Ю.В.                _____________         Ільїна Ю.В.               _____________

Кажан С.І.                 _____________         Куковицька А.Я.      _____________

Кристапчук О.П.      _____________         Пахотіна Т.В.                        _____________

Нечай М.В.               _____________         Підгаєцька Е.А.        _____________

Патранюк І.П.          _____________         Селівестрова О.С.    _____________

Сивак Л.С.                _____________         Александрова О.Є.  _____________

Ткаченко Р.О.           _____________         Трачук Ю.В.              _____________

Чеканов Г.О.             _____________         Мустратова О.М.      _____________

Шабадаш Т.М.          _____________         Шевчук Л.М.            _____________

Юрченко З.М.           _____________         Сінчук Л.М.              _____________

Малютенко А.В.       _____________         Бакума А.Г.               _____________        

Бензар А.Г.                _____________         Меделян О.С.            _____________

Остапюк В.П.           _____________         Дєнова Л.М.              _____________

Хархаліс О.А.           _____________         Межуєв В.В.             _____________

Межуєва С.М.           _____________         Пелюх О.А.               _____________

Солохіна О.М.          _____________         Чепіль С.М.               _____________

Соболь А.Г.               _____________         Турук О.В.                _____________

Чепіль М.М.              _____________         Тимченко Н.В.          _____________

Стискал Г.І.              _____________         Білошицька Л.І.        _____________

Пасічник Л.О.           _____________         Цуренко О.В.                       _____________

Кущева А.О.            _____________         Дзюбенко Ю.С.        _____________

Мясковська А.В.      _____________         Борсенко М.А.          _____________

Беляк М.Т.                 _____________         Беляк Т.О.                 _____________

Юрковська О.П.       _____________                    

           

 

Оксана Петренко

5-50-65

Южноукраїнська гімназія №1 приєднується до Всесвітнього дня прибирання й закликає жителів міста до екологічної акції. Цього року 18 вересня о 10:00 Україна вийде на масштабне прибирання у 24 областях. В акції візьмуть участь люди незалежно від віку та географії. Українці з міст та містечок, сіл та селищ об’єднаються заради досягнення спільної мети – порятунку планети від сміття та формування культури чистоти.

Організатори закликають приєднатися до наявних локацій або робити свої, брати з собою засоби індивідуального захисту, рукавички, великі пакети для сміття, запросити родину та друзів. Формати прибирань будуть різні:

• Колективні прибирання з сім’єю друзями чи колегами на одній із локацій. За такої форми кількість учасників у групі має бути обмежена, а площа – достатньо велика для дотримання соціальної дистанції.• Індивідуальні прибирання вибраної вами забрудненої зони.

• Цифрове очищення. Нову форму прибирання можна реалізувати в будь-якому зручному місці та в будь-який час. Видалення зайвої інформації зі своїх гаджетів дозволить розвантажити центри баз даних, на підтримку яких витрачається величезна кількість енергії.

• Картографування. Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток “EcoHike” та відмічайте забруднені й очищенні території.

Особливістю акції 2021 року є суворе дотримання карантинних норм: маски, рукавички, соціальна дистанція та правила техніки безпеки.

Зробимо Україну чистою разом!

Зробимо рідне місто чистим разом!

#побачивприбери#worldcleanupday#schoolrecyclingworld#letsdoitukraineвідмічати @schoolrecyclingworld

 

Вітаємо учительку математики Южноукраїнської гімназії №1 Пахотіну Тетяну Вячеславівну, яка у 2020-2021 навчальному році долучилася до ІХ-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень». За представлену роботу «Використання інтерактивних робочих листів Wizer.meна уроках математики» в номінації «Науково-методичні розробки» Тетяна Вячеславівна стала лауреатом.

На сьогодні, в арсеналі робочих інструментів вчителя є величезна кількість ресурсів, сервісів, додатків. Одним із таких інструментів є інтерактивний робочий аркуш. Інтерактивний робочий аркуш являє собою веб-сторінку, на якій можна розмістити навчальний матеріал і різного типу завдання для учнів. Наприклад, це може бути відео, зображення, текст на основі яких учні відповідають на запитання і виконують завдання. Він дозволяє забезпечити ефективний зворотний зв'язок між вчителем та учнем. Це  гарний засіб для «перевернутого навчання» та методу проєктів.Інтерактивні робочі аркуші можна використовувати  для змішаного чи дистанційного навчання, а саме для проведення практичних, дослідницьких, перевірочних робіт різного формату, для виконання домашніх робіт тощо. Застосування  інтерактивних робочих листів під час дистанційного навчання дає переваги не лише вчителю, а й учню. Учень отримує «аркуш», в якому зібрано весь матеріал уроку. Учень, майже не переходить по посиланням на сторонні ресурси, може легко зорієнтуватися серед завдань, які він виконав чи ще повинен виконати. Це значно скорочує час безпосередньої роботи з комп’ютером. Завдання вчителя організувати дистанційну роботу учнів безпечною для їх здоров’я.

 

ОГОЛОШЕННЯ!!!

До відома учнівської та батьківської громадськості міста!

 

27.08.2021 року Южноукраїнська гімназія №1 проводить додатковий конкурсний прийом до 1(5)-х класів.

Конкурсні випробування проводитимуться із дотриманням санітарно – епідемічних заходів:

  • масковий режим для дітей (мати із собою), педагогів, батьків;
  • дистанція 1,5 метри;
  • антисептичні засоби;
  • температурний скринінг.

 

         Терміново:надати секретареві табель успішності за 2020 - 2021 навчальний рік! Відмінники приймаються поза конкурсом.

Телефон для довідок: 5-86-80.

ОГОЛОШЕННЯ!!!

До відома учнівської та батьківської громадськості міста!

 

27.08.2021 року Южноукраїнська гімназія №1 проводить додатковий конкурсний прийом до 1(5)-х класів.

Конкурсні випробування проводитимуться із дотриманням санітарно – епідемічних заходів:

  • масковий режим для дітей (мати із собою), педагогів, батьків;
  • дистанція 1,5 метри;
  • антисептичні засоби;
  • температурний скринінг.

 

         Терміново:надати секретареві табель успішності за 2020 - 2021 навчальний рік! Відмінники приймаються поза конкурсом.

Телефон для довідок: 5-86-80.

ОГОЛОШЕННЯ!!!

До відома учнівської та батьківської громадськості міста!

 

27.08.2021 року Южноукраїнська гімназія №1 проводить додатковий конкурсний прийом до 1(5)-х класів.

Конкурсні випробування проводитимуться із дотриманням санітарно – епідемічних заходів:

  • масковий режим для дітей (мати із собою), педагогів, батьків;
  • дистанція 1,5 метри;
  • антисептичні засоби;
  • температурний скринінг.

 

         Терміново:надати секретареві табель успішності за 2020 - 2021 навчальний рік! Відмінники приймаються поза конкурсом.

Телефон для довідок: 5-86-80.

ОГОЛОШЕННЯ!!!

До відома учнівської та батьківської громадськості міста!

 

27.08.2021 року Южноукраїнська гімназія №1 проводить додатковий конкурсний прийом до 1(5)-х класів.

Конкурсні випробування проводитимуться із дотриманням санітарно – епідемічних заходів:

  • масковий режим для дітей (мати із собою), педагогів, батьків;
  • дистанція 1,5 метри;
  • антисептичні засоби;
  • температурний скринінг.

 

         Терміново:надати секретареві табель успішності за 2020 - 2021 навчальний рік! Відмінники приймаються поза конкурсом.

Телефон для довідок: 5-86-80.

Звіт про роботу керівника Южноукраїнської гімназії №1 Т.П.Коломійчук за 2020-2021 навчальний рік

Оголошення про проведення конкурсу

на посади керівників закладів загальної середньої освіти

Южноукраїнської міської територіальної громади:

 

Южноукраїнської гімназії №1

Южноукраїнської міської ради Миколаївської області;

 

Южноукраїнської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4

Южноукраїнської міської ради Миколаївської області;

 

Іванівського закладу загальної середньої освіти

Южноукраїнської міської ради Миколаївської області.

 

Южноукраїнська гімназія №1 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області

місцезнаходження закладу – 55001, м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, бульвар Курчатова, 6

Южноукраїнська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області

місцезнаходження закладу – 55002, м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, проспект Незалежності,16

Іванівський заклад загальної середньої освіти Южноукраїнської міської ради Миколаївської області

місцезнаходження закладу – 55332, с. Іванівка, Миколаївська обл., вул. Шкільна, 4.

 

Найменування посади- Директор закладу загальної середньої освіти.

Умови оплати праці:відповідно до наступних документів:

  • наказу Міністерства освіти і науки України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ»;
  • Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 15.04.1993 № 102;
  • Інші доплати, виплати та нарахування, в тому числі преміювання, здійснюється в межах фонду оплати праці, затвердженого рішенням Южноукраїнської міської ради на поточний рік.

 

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу загальної середньої освіти:

  • громадянин України;
  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта ступеня не нижче спеціаліста, магістра;
  • стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менше одного року;
  • організаторські здібності;
  • стан фізичного і психічного здоров’я, що не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

 

Не може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти особа, яка:

  • є недієздатною або цивільна дієздатність якої обмежена;
  • має судимість за вчинення злочину;
  • позбавлена права обіймати відповідну посаду;
  • за рішенням суду визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення;
  • за рішенням суду визнана винною у вчиненні правопорушення, пов’язаного з корупцією;
  • підпадає під заборону, встановлену Законом України «Про очищення влади».

вичерпний перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі

 

Для участі у конкурсі подаються такі документи:

  • письмова заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  • документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  • копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше одного року на день їх подання;
  • довідка про відсутність судимості;
  • довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  • мотиваційний лист, складений у довільній формі.

            Особа може надати інші документи, що підтверджують її професійні та/або моральні якості.

            Визначені у цьому пункті документи подаються особисто (або уповноваженою згідно з довіреністю особою) до конкурсної комісії.

 

Строк подання документів кандидатами:з 18.06.2021 р. по 16.07.2021 року (включно).

 

Місце подання документів:м.Южноукраїнськ, Миколаївська область, проспект Незалежності, буд.16,  управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка, кабінет №4 з 8.00 до 16.00 (обідня перерва з 12.00 до 13.00) понеділок-п’ятниця.

 

Дата початку конкурсного відбору – 03.08.2021 року, місцепочатку конкурсного відбору  буде визначено додатково.

Етапи проведенняконкурсного відбору та їх тривалість:

03.08.2021 р. - тестування кандидатів на посади;

04.08.2021 р. - повідомлення кандидатам про результати тестування; кількість отриманих балів;

05.08.2021 р. - вирішення ситуативних завдань кандидатами на посади;

06.08.2021 р. - повідомлення результатів вирішення ситуативних завдань та кількість отриманих балів;

09.08.2021 р.- проведення публічної та відкритої  презентації кандидатами перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти та можливих шляхів їх реалізації; проведення співбесід з кандидатами щодо представленої презентації; надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії в межах змісту конкурсного випробування;

10.08.2021 р.- повідомлення результатів презентації, співбесіди та  відповідей на запитання;

11.08.2021 р. - 12.08.2021 р. - визначення загального рейтингу кандидатів; визначення переможців, повідомлення міського голови про результати  конкурсу; оприлюднення результатів конкурсу на веб-сайтах.

 

Прізвище та ім’я, номер телефону та адресу електронної пошти особи, уповноваженої надавати інформацію про конкурс та приймати документи для участі в конкурсі.

Галета Ольга Володимирівна, головний спеціаліст відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка – секретар конкурсної комісії.

Контактний номер телефону – 05136-59738

Адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих

органів ради, голова конкурсної комісії                                                        С.В.ГОРНОСТАЙ

Про проведення конкурсу на

посади керівників закладів

загальної середньої освіти

 

 

        Управління освіти Южноукраїнської міської ради імені Бориса Грінченка надсилає на Вашу адресу оголошення про проведення конкурсу на посади керівників закладів загальної середньої освіти

Южноукраїнської міської територіальної громади для оприлюднення на сайті закладу освіти, згідно рішення Южноукраїнської міської ради Миколаївської області від 27.05.2021 року за № 425

«Про затвердження Положення про проведення конкурсного відбору та порядку призначення на посади керівників закладів загальної середньої освіти».

ОГОЛОШЕННЯ!!!

До відома учнівської та батьківської громадськості міста!

 

Відповідно до наказу МОН України №367 від 16.04.2018 року «Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти», Порядку зарахування до Южноукраїнської гімназії №1 (схваленому на засіданні педагогічної ради, протокол №3 від 26.12.2018), у зв’язку з перевищенням загальної кількості заяв батьків на  кількість вільних місць у 1(5) – х класах (54 заяви на 48 вільних місць з середньою наповнюваністю 24 дитини в класі) конкурсні випробування для 1(5)-х класів на право вступу до Южноукраїнської гімназії №1 відбудуться 10.06.2021 року (математика) та 11.06.2021 року (українська мова) о 09.00.

Інформація про наявність вільних місць оприлюднена на сайті закладу.

Конкурсні випробування проводитимуться із дотриманням санітарно – епідемічних заходів:

  • масковий режим для дітей (мати із собою), педагогів, батьків;
  • дистанція 1,5 метри;
  • антисептичні засоби;
  • температурний скринінг.

 

          Терміново:надати секретареві табель успішності за 2020 - 2021 навчальний рік! У відмінників у табелі  має бути запис «Нагороджено Похвальним листом».

П’ятий  рік поспіль команда SOVENYATA  Южноукраїнської гімназії №1  за підсумками відбіркових турнірів виходить у фінал   Всеукраїнського  фестивалюнауки та робототехніки «ROBOfirstбільше ніж роботи».

Тема сезону 2020-2021 : «Твори.Рухайся.Грай». Учні довго та плідно працювали над проектом LEGOmat, а згодом втілили його в життя. Наша ідея – створення ортопедичних килимків з використаного LEGO, які допомагають  більше рухатись, фізично та творчо розвиватись, зміцнювати здоров’я та покращувати  самопочуття.

На фестивалі SOVENYATA активно працювали на Піт-зоні, презентували свою команду, захищали Дизайн робота та змагались у Грі Роботів, демонстрували Основні цінності та захоплювали оточуючих своїми ідеями, креативом та позитивом.

За п’ять років участі  в грантовій програмі змінювались учасники команди, але основний дух, ідея, цінності, дружба, командна співпраця є нашою візитівкою. SOVENYAT знає вся Україна. Сьогодні хочу привітати своїх робо та легозалежних однодумців: Дьоміну Валерію, Чернишову Дар’ю, Картоусову Дар’ю, Фіщенко Вікторію, Ткаченко Олесю, Джулу Артема, Ніколенка Іллю, Демидова Андрія та Патранюка Костянтина. Ми працюємо для вас, ви нас надихаєте.

Дякую креативній директорці гімназії Коломійчук Тетяні Павлівні за натхнення, заступниці директорки Заболотний Вікторії Вікторівні за допомогу та підтримку.

Дякую Управлінню освіти Южноукраїнської міської ради  ім. Бориса Грінченка за  комфортабельне перевезення дітей.

 

Вітаємо:

Шеліхову Альону Олександрівну, МАН секція "Фольклористика"

Шаповал Тетяну Олександрівну, МАН секція "Мистецтвознавство"

Сторінка 1 із 20
Увійти

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me