Новини

Новини (379)

Новини гімназії, обласного департаменту освіти, управління освіти Южноукраїнської міської ради, МИППО, міністерства освіти

 

 

Наявність вільних місць по класах Южноукраїнської гімназії №1

Южноукраїнської міської ради Миколаївської області

станом на 12.04.2022 року

 

Клас

Класний керівник

Кількість

учнів

Хлопці

Дівчата

Кількість вільних місць

Оптимальна кількість учнів

Наявність допрофільного

та профільного вивчення предметів

 
 

1(5)-А

Нікіфорова М.П.

22

7

15

2

24

 

 

1(5)-Б

Ткаченко Р.О.

23

11

12

1

24

 

 

Всього

 

45

18

27

3

48

 

 

2(6)-А

Антонюк В.М.

24

9

15

-

24

 

 

2(6)-Б

Бишева Н.С.

21

9

12

3

24

 

 

2(6)-В

Кристапчук О.П.

28

15

13

-4

24

 

 

Всього

73

33

40

-1

72

 

 

3(7)-А

Сивак Л.С.

25

9

16

-1

24

 

 

3(7)-Б

Ільїна Ю.В.

21

11

10

3

24

 

 

3(7)-В

Дуб Т.А.

16

7

9

8

24

 

 

Всього

62

27

35

10

72

 

 

4(8)-А

Кристофоль А.О.

28

9

19

-4

24

 

 

4(8)-Б

Кажан С.І.

24

14

10

-

24

 

 

Всього

52

23

29

-4

48

 

 

5(9)-А

Александрова О.Є.

24

10

14

-

24

іноземні мови

 

5(9)-Б

Нечай М.В.

26

14

12

-2

24

іноземні мови

 

Всього

50

24

26

-2

48

 

 

1-5 (5-9)

282

125

157

6

288

 

 

6(10)-А

Пахотіна Т.В.

21

9

12

3

24

математика

 

6(10)-Б

Патранюк І.П.

23

10

13

1

24

іноземні мови

 

6(10)-В

Куковицька А.Я.

13

4

9

11

24

іноземні мови

 

Всього

57

23

34

15

72

 

 

7(11)-А

Григоренко Г.Г.

25

9

16

-1

24

іноземні мови

 

7(11)-Б

Шевчук Л.М.

18

9

9

6

24

математика

 

Всього

43

18

25

5

48

 

 

6-7 (10-11)

100

41

59

20

120

 

 

1-7 (5-11)

382

166

216

26

408

 

 

 

 

 

 

   Директор гімназії №1                                                                                              Тетяна КОЛОМІЙЧУК

 

 

Про забезпечення підсумкового оцінювання та

організованого завершення 2021-2022

навчального рокув Южноукраїнській гімназії №1

в умовах дистанційного навчання під час

воєнного стану

 

Відповідно до ст. 17 Закону України «Про повну загальну середню освіту», п. 8 Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», п. 3 розділу І, п. 6 розділу ІVПорядку проведення державної підсумкової атестації, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки (далі – МОН) України від 07.12.2018 №1369, Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньоїосвіти, затверджене наказом МОН України від 08.09.2020 № 1115,зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28.09.2020 за № 941/35224, згідно наказів МОН України «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2021/2022 навчальному році» від 28.02.2022 № 232, «Про організацію освітньогопроцесу» № 1/3371-22 від06.03.2022,«Про практику застосуваннятрудового законодавства у галузіосвіти і науки під час дії правового

режиму воєнного стану» № 1/3377-22 від 07.03.2022, «Про деякі питання організації здобуття загальної середньої освіти та освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні» від 28.03.2022 №274, «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань завершення 2021/2022 навчального року»від 01.04.2022 № 290, листа Державної служби якості освіти № 01/01-22/419 від 18.03.22 року «Про надання інформації», листа управління освіти ім. Б Грінченка № 462/01-15 від 08.04.2022 «Про завершення навчального року», на підставі рішення педагогічної ради від 11.04.2022 (Протокол №10),з метою виконання освітньої програми, навчального плану, що є внутрішніми питаннями Южноукраїнської гімназії №1, її педагогічної ради та завданням педагогічних працівників у межах академічної автономії в умовах воєнного стану

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Завершити 03.06.2022 року освітній процес 2021-2022 навчального року у всіх класах відповідно до структури, визначеної в Южноукраїнській гімназії №1 на початку навчального року (розділ ІV Робочого навчального плану Южноукраїнської гімназії №1 Южноукраїнської міської ради Миколаївської області на 2021-2022 навчальний рік), за умови виконання  практичної  частини  освітніх  програм  та обов’язкових контрольних робіт

згідно календарно-тематичного плануванняз урахуванням принципу  здоров'язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів.

  1. Розробити та затвердити План-графік заходів щодо підсумкового оцінювання та організованого завершення 2021-2022 навчального року в Южноукраїнській гімназії №1 в умовах дистанційного навчання (Додаток).
  2.  Під час дистанційного навчання та завершення навчального року забезпечити:
  3. проведення вчителями-предметниками з обовязковим записом на предметних сторінках у класних журналах інструктажів з питань правил поведінки учнів під час онлайн-уроків в умовах воєнного стану відповідно до «Алгоритму дій працівників Южноукраїнської гімназії №1 при сигналі «Повітряна тривога»;
  4. повторення з учнями правил роботи з онлайн-платформами, взаємодії у хмарних сервісах, інструментів спільної роботи з документами та засобів групової діяльності й
    комунікації;
  5. внесення відповідних змін до календарно-тематичного планування з предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану для забезпечення якісного виконання програм без урахування показників з кількості днів;
  6. виконання освітніх програм, навчальних програм та навчального плану відповідно до затвердженогорозкладу у синхронному / асинхронному режимі за рахунок:

- ущільнення навчального матеріалу;

- об’єднання тем;

- організації самостійної навчальної діяльності учнів;

- додаткових консультацій з використанням технологій дистанційного навчання тощо;

  1. врахування звільнення певних учнів від занять з 14.03.2022 року на невизначений термін за заявами батьків у звязку з їх перебуванням та навчанням в освітніх закладах за межами міста 

(https://sites.google.com/view/yug1vv/відвідування-навчальних-занять/накази-про-звільнення-від-занять);

  1. здійснення семестрового оцінювання за ІІ семестр, в залежності від ситуації, за результатами:
    - тематичного оцінювання;

- поточного оцінювання, отриманого учнями під час очного і дистанційного навчання;
- підсумкового оцінювання за ІІ семестр, що може здійснюватися, у тому числі, у вигляді письмової контрольної роботи, онлайн тестування, діагностичної роботи, усної співбесіди тощо.

            3.7. Для підсумкового оцінювання за семестр забезпечити:

            3.7.1. урахування результатів поточного, тематичного оцінювання, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку;

            3.7.2.отримання підсумкової оцінки учнями, які не мають результатів поточного оцінювання з об'єктивних причин, за результатами проведення семестрової контрольної роботи;

            3.7.3.збільшення часового періоду, відведеного для проходження підсумкового оцінювання (за відсутності Інтернету та /або  технічних засобів навчання);

            3.7.4. передбачення іншого способу проходження оцінювання та пересилання матеріалів для тих учнів, які за об’єктивних причин не мають можливості виконати контрольні завдання;

            3.7.5. додаткову можливість проходження оцінювання у синхронному режимі для учнів, які не мають технічних засобів навчання або постійного підключення до мережі Інтернет, а також для тих, у кого відбувся технічний збій під час проходження оцінювання;

  1. здійснення річного оцінювання на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок, враховуючи, динаміку особистих результатів навчання учня (учениці) з предмета та сформованість в учня (учениці) уміння застосовувати набуті знання;
  2. здійснення річного оцінювання (за відсутності в учнів з числа тимчасово переміщених осіб та з тимчасово окупованих територій задокументованих результатів оцінювання за І семестр) за результатами ІІ семестру;за відсутності в учнів результатів підсумкового оцінювання за ІІ семестр - за результатами І семестру з урахуванням поточного оцінювання в ІІ семестрі;
  3. проведення семестрового та річного оцінювання учнів з урахуванням інформації у паперовому та онлайн-форматі з їх попереднього місця навчання;
  4. застосування індивідуального підходу до кожного учня / учениці, гнучке використання відповідних процедур в найкращих інтересах дитини для дотримання її права на продовження здобуття освіти;
  5. врахування можливості для учнів 1(5)-7(11)-х класів бути не переведенимина наступний рік навчання та залишенимидля повторного здобуття загальної середньої освіти у тому самому класі на підставі письмової заяви одного з їхніх батьків чи інших законних представників;
  6. підсумкове оцінювання учнів, які здобувають освіту за однією з індивідуальних форм (педагогічний патронаж (Іскра Далія (4(8)-А клас), екстернат (Маслюкова Т. (5(9) клас)  з використанням технологій дистанційного навчання;
  7. виставлення річних оцінок у класних журналах у період не пізніше 6 робочих днів після завершення ІІ семестру;
  8. оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів та особових справ учнів відповідно до поточної ситуації в умовах правового режиму воєнного стану;
  9. зменшення об’єму паперової звітної документації з питань завершення освітнього процесу учнів, яка має надаватися педагогічними працівниками наприкінці навчального року;
  10. звільнення від державної підсумкової атестації за курс базової загальної середньої освіти учнів 5(9)-х класів із оформленням у відповідних документах про освіту запису «звільнений (а)»;
  11. звільнення від державної підсумкової атестації за курс повної загальної середньої освіти учнів 7(11)-х класів із оформленням у відповідних документах про освіту запису «звільнений (а)»;
  12. прийняття 03.06.2022 року педагогічною радою гімназії рішення про переведення учнів 1(5)-4(8), 6(10)-х класів до наступного класу;
  13. заповнення класними керівниками, самостійно, після проведення семестрового та річного оцінювання, табелів навчальних досягнень учнів 1(5)-4(8)-х, 6(10)-х класів, свідоцтв про базову загальну середню освіту (далі – БЗСО) учнів 5(9)-х класів та свідоцтв про повну загальну середню освіту (далі – ПЗСО) учнів 7(11)-х класів;
  14. видачу свідоцтв про БЗСО – у разі вступу учнів до інших закладів освіти (ЗЗСО, ЗПТО), видачу свідоцтв про ПЗСО – за окремим рішенням адміністрації закладу.
  15. проведення класними керівниками інструктажів із записом у класних журналах з питань:
  16. правила поведінки у надзвичайних ситуаціях під час воєнного стану;
  17. правила щодо поводження з вибухонебезпечними предметами;
  18. правила користування месенджерами (Telegram, Viber, Sygnal) в умовах воєнного стану (попередження випадків вербування неповнолітніх російськими спецслужбами).
  19. Забезпечити проведення щоденно о 9 годині 00 хвилин загальнонаціональної хвилини мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України (Указ Президента України «Про загальнонаціональну хвилину мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України» від 16.03.2022 №143/2022).
  20. Заборонити проведення на території закладу масових заходів із залученням учасників освітнього процесу, включаючи свято останнього дзвоника та випускний вечір.
  21. Передбачити    під    час    календарно-тематичного    планування     на    2022-2023  навчальний рік збільшення навчального часу на повторення, узагальнення та закріплення  навчального матеріалу за попередній рік залежно від рівня його засвоєння учнями.
  22. Забезпечити зарахування дітей до 1(5) класу Южноукраїнської гімназії № 1 на конкурсній основі у відповідності до Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 16.04.2018 № 367, листа МОН України від 31.03.2020 № 1/9-182 у термін до 15.06.2022.
  23. Розмістити цей наказ на сайті закладу.
  24. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор гімназії №1                                                                                            Т.КОЛОМІЙЧУК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З наказом від 11.04.2022 № ___ ознайомлено педагогічний колектив у дистанційному режимі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оксана Петренко

5-50-65

 

 

                                                                                                                             Додаток

                                                                                                                             до наказу Южноукраїнської гімназії №1

                                                                                                                             від 11.04.2022 № ___

 

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                  Директор Южноукраїнської гімназії №1

                                                                                 

                                                                                  ____________________ Т.КОЛОМІЙЧУК

                                                                                 

                                                                                  11.04.2022

 

 

 

План-графік заходів

щодо підсумкового оцінювання та організованого завершення

2021-2022 навчального року в Южноукраїнській гімназії №1

в умовах дистанційного навчання під час воєнного стану

з/п

Заходи

Термін

Відповідальні

1

Педагогічна онлайн-радаз питань нормативності закінчення навчального року

11.04.2022

Адміністрація

2

Збір та аналіз інформації щодо стану успішності учнів під час дистанційного навчання в умовах воєнного стану. Поточне оновлення розділу „Попередження неуспішності» у «ВУ ЮУ №1»

До 09.05.2022

Адміністрація

Педагогічний колектив

3

Онлайн-консультації для учнів та їх батьків, які мають труднощі у навчанні

Постійно

Педагогічний колектив

4

Доведення до відома учнів та їх батьків щодо організації семестрового контролю за дистанційною формою (включаючи педагогічний патронаж і екстернат). Забезпечення зворотнього зв’язку

До 16.05.2022

Класні керівники

5

Семестровий(та річний) контроль досягнень учнів

(включаючи педагогічний патронаж і екстернат)

16.05.2022-31.05.2022

Педагогічний колектив

6

Семестрове оцінювання навчальних досягнень учнів

30.05.2022-31.05.2022

Педагогічний колектив

7

Контроль за дотриманням термінів семестрового та річного оцінювання досягнень учнів(включаючи педагогічний патронаж і екстернат)

31.05.2022-02.06.2022

Адміністрація

8

Використання учнями права на коригування результатів ІІ семестру 2021-2022 навчального року

01.06.2020-03.06.2020

Педагогічний колектив

9

Онлайн-педрада (або заповнення відповідних Google-форм із можливістю голосування) з питань:

- результати навчальних досягнень учнів за 2021-2022 навчальний рік;

- визначення учнів для нагородження Похвальними листами, для отримання свідоцтв із відзнакою;

- переведення до наступного класу;

- організація здачі / отримання підручників

03.06.2022

Адміністрація

10

Виставлення  річних оцінок до табелів успішності, особових справ учнів 1(5)-5(9), 6(10)-х  класів

03.06.2022

Класні керівники

 

 

з/п

Заходи

Термін

Відповідальні

11

Доведення до відома учнів та їх батьків результатів навчальних досягнень за 2021-2022 навчальний рік

03.06.2022-04.06.2022

Класні керівники

12

Оформлення документації з питань переведення учнів до наступного класу

До 06.06.2022

Адміністрація

Класні керівники

13

Застосування індивідуального підходу до учнів, які з різних причин не були охоплені дистанційним навчанням у період воєнного стану, для проходження ними підсумкового оцінювання

Залежно від конкретної ситуації

Адміністрація

Педагогічний колектив

14

Оформлення  загальногімназійного звіту «Рух та успішність учнів Южноукраїнської гімназії №1 у 2021-2022 навчальному році»

02.06.2022-05.06.2022

Адміністрація

Класні керівники

15

Аналіз виконання навчальних програм за 2021-2022 навчальний рік

02.06.2022-06.06.2022

Адміністрація

Педагогічний колектив

16

Оформлення класних журналів

За окремим графіком

Педагогічний колектив

17

Здача, отримання підручників

За окремим графіком

Сінчук Л.М.

Класні керівники

18

Проведення спільного засідання педради та ради гімназії щодо випуску учнів та нагородження медалями

За окремим планом

Адміністрація

Рада гімназії

19

Оформлення свідоцтв про БЗСО.

Оформлення документів про ПЗСО.

Контроль відповідності виставлення балів за навчальні досягнення в документи про освіту

06.06.2022-08.06.2022

Петренко О.П.

Меделян О.С.

Класні керівники 5(9)-х, 7(11)-х  класів

20

Підбиття підсумків дотримання нормативності освітнього процесу у дистанційному режимі в умовах воєнного стану

13.06.2022

Адміністрація

21

Контроль стану ведення шкільної документації

13.06.2022-17.06.2022

Адміністрація

22

Контроль стану ведення шкільної документації, яка пов’язана з випускними класами

За окремим графіком

Адміністрація

Класні керівники 5(9)-х, 7(11)-х класів

23

Підведення підсумків освітнього процесу у 2021-2022 навчальному році

За окремим планом

Адміністрація

Колектив закладу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДИКТАНТ 

СОСОНКА

Недалеко від лісу стояла хатка. У тій хаті жив чоловік Максим із сім'єю. Було в нього четверо дітей. Найстаршому хлопчикові Івасеві було десять років.

Ліс такий гарний, навіть зимою не здавався смутним. Проміж чорноліссям було там чимало сосон. Вони завжди веселять око вбранням!

Недалеко від Максимової хати була одна сосонка. Така вже хороша! Була вона не дуже велика, зграбнесенька, круглесенька. Зелені глиці аж сяють, а молоді пагонки, як свічечки, стремлять.

Красує сосонка. Прийшла осінь смутна, прийшла зима люта, а сосонці байдуже! Берези та липки стоять смутні та бідні. Листячко з них геть облетіло, а сосонка ще кращою здається поміж смутних товаришок (За Оленою Пчілкою, 101 сл.).

 

МАТЕМАТИКА 

З 26.01.2022 року по 31.01.2022 року (включно) в Южноукраїнській гімназії №1 (онлайн) дистанційне навчання

Долучаємося до проведення широкомасштабної інформаційної кампанії, запланованої Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України,спрямованої напопередження стигматизації та маргіналізації молоді з тимчасово окупованихтериторій та сприяння соціальній згуртованості

На виконання листа департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 10.12.2021 року №6988/02/01-01.16 «Про розміщення відеоролика на офіційних веб-сайтах» Южноукраїнська гімназія №1 долучається до проведення широкомасштабної інформаційної кампанії, запланованої Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України,спрямованої напопередження стигматизації та маргіналізації молоді з тимчасово окупованихтериторій та сприяння соціальній згуртованості, та розміщує повну версію відеоролика «Абітурієнти з тимчасовоокупованих територій. Вибір на користь України» та тизер до нього за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1P3V2IksuHU1ddDUaLi4v1dRSiaJGKM61?usp=sharing

ПРОБНЕ ЗНО-2022: ДАТИ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ТЕСТУВАННЯ

Реєстрація для участі у пробному ЗНО-2022 триватиме протягом 5‒22 січня 2022 року. 

Пробне тестування з української мови, української мови і літератури відбудеться 19 березня, з історії України, з математики, математики (завдання рівня стандарту), з біології, з географії, з фізики, з хімії, а також з іноземних мов (англійської, іспанської, німецької та французької) – 26 березня. У день проведення пробного ЗНО кожен зареєстрований учасник може скласти тест з одного навчального предмета.

Результати пробного ЗНО-2022 для осіб, які введуть свої відповіді на спеціальному сервісі, буде оприлюднено на їхніх інформаційних сторінках 25 березня з української мови, української мови і літератури, 1 квітня — з інших навчальних предметів.

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання є платною послугою для учасників та неприбутковою для організаторів і проводиться за кошти фізичних і юридичних осіб. Вартість тестування буде визначено регіональними центрами оцінювання якості освіти до 20 грудня 2021 року.

Докладніше за посиланням:

https://khersontest.org.ua/probne_zno

 

Реформа освіти: нові можливості вчителя. Реформа освіти в Україні відкрила перед учителем нові можливості і перспективи. Скориставшись Постановою Кабінету Міністрів України № 800 від 21 серпня 2019 року про Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, у пункті 5 якої, зокрема, зазначено: «Педагогічні та науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію в Україні та за кордоном (крім держави, що визнана Верховною Радою України державою-агресором чи державою-окупантом)», я проходила підвищення кваліфікації за кордоном. У липні 2019 року успішно пройшла навчання в Українському центрі вивчення історії Голокосту. За результатами навчання УЦВІГ та Меморіал Яд-Вашем (Ізраїль, Єрусалим) за підтримки Посольства держави Ізраїль в Україні, Асоціації єврейських організацій і общин (Вааду) України запросили мене взяти участь у навчально-методичному семінарі з історії Другої світової війни та історії Голокосту в Європі для викладачів гуманітарних дисциплін з України. Готуючись до семінару, відвідала Краєзнавчий музей селища Доманівки, заходи по вшануванню пам’яті замордованих та вбитих євреїв у селі Богданівка. А також відкриття меморіалу Праведникам Світу, Петру і Христині Блануцам, які врятували від смерті єврейську дівчинку Лізу в селі Виноградний Сад. Семінар відбувався у листопаді 2019 року в Ізраїлі, в місті Єрусалимі, в навчальному центрі Меморіалу Яд-Вашем. 25 вчителів, викладачів, наукових працівників з України мали можливість навчатися, доповідати дискутувати на задану тему. Крім того, ми мали можливість презентувати свої навчальні заклади і методичні розробки. Я презентувала Южноукраїнську гімназію №1, готувала доповідь про події Голокосту в Богданівці Миколаївської області. Також представляла Збірку уроків та виховних заходів на тему Голокосту, видану МОІППО, в розробці якої брала безпосередню участь. Навчання і спілкування з колегами-однодумцями, викладачами Яд-Вашем, учасниками подій Голокосту, було неймовірно цікавим, інформативним і корисним. Багато цікавого ми довідалися і про історію держави, яка гостинно відчинила перед нами свої двері і безкоштовно нас навчала. Продовжуючи співпрацю з УЦВІГ та Яд-Вашем, у свій вільний час під час карантинних заходів, дистанційно прослуховувала лекції, брала участь в історичних дискусіях. У січні 2021 року на запрошення Яд-Вашем взяла участь у Інтернаціональній онлайн-конференції «Уроки Голокосту в мінливому світі». У конференції брали участь історики-науковці зі Сполучених Штатів Америки, Ізраїлю, Німеччини, Швеції, Польщі, України, Білорусі та інших країн. Учасники конференції, що проходила три дні, мали можливість поспілкуватися з провідними фахівцями історичної спільноти світу, зокрема з всесвітньо відомим істориком Тімоті Снайдером, який має ряд досліджень та публікацій щодо українських земель в міжвоєнний період та період Другої світової війни. Він займається і дослідженням Голодомору та політичних репресій на українських землях. Також ми спілкувалися з режисерами фільмів про Голокост, у тому числі з українським режисером Сергієм Лозницею. Лекційні заняття переходили в практичну роботу, живе спілкування з колегами, обмін досвідом. У червні 2021 року Меморіалом Шоа у Франції, у співпраці з Польським Музеєм Євреїв Польщі ПОЛІН та УЦВІГ, було проведено семінар «Голокост як відправна точка» . Робота цього семінару була насиченою і цікавою. Лекції, панельні дискусії, обговорення проблем за лаштунками, прекрасний перекладацький колектив - усе це сприяло комфортному і відкритому спілкуванню. Учасники семінару самостійно обирали лекторів і тематику лекцій. Лекторами виступали європейські (Франція, Польща, Німеччина) та українські науковці. Цікавими були всі виступи, які я мала змогу послухати. Зазначу високий професіоналізм українських колег, серед яких були викладачі Українського Католицького Університету та УЦВІГ. Під час перерви ми мали можливість зайти в кімнати спілкування і обмінятися думками з колегами. Ми піднімали важливі питання непростих польсько-українських відносин та спілкувалися з польськими колегами, відстоюючи власну думку. Дискусії були непростими, іноді «гарячими». Та все ж у багатьох питаннях змогли дійти згоди. Меморіал Шоа регулярно проводить подібні семінари для вчителів Європи. Восени цього року відбулися вже очні семінари. Шкода, що ми працювали онлайн, але ми отримали неоціненний досвід на майбутнє. Також у співпраці з Меморіальним Центром Голокосту «Бабин Яр», замовила для гімназійної бібліотеки комплект наукових навчальних і художніх книг і коміксів про події Голокосту в Україні. За результатами цієї роботи маю багато матеріалів, якими готова поділитися з колегами. І хочу побажати їм в майбутньому: не боятися змін і обирати для підвищення свого фахового рівня міжнародні інституції. Повірте, це дуже цікаво!

Підгаєцька Ельвіна, учитель історії, «учитель-методист» Южноукраїнської гімназії №1

До уваги учасників освітнього процесу!!!

З 01.11.2021 року Южноукраїнська гімназія №1 продовжує працювати у дистанційному режимі. Бережіть себе! Дотримуйтесь простих правил епідемічної безпеки!

Про роботу Южноукраїнської гімназії №1 в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки 

Відповідно до наказу управління освіти ім. Б. Грінченка від 26.10.2021 № 493 «Про роботу закладів освіти в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки»та з метою створення здоров’язберігаючих умов для працівників закладу під час карантину

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Забезпечити неухильне виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 зі змінами, внесеними Постановами Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2021 року № 954, від 22 вересня 2021 року № 981, від 20 жовтня 2021 року №1096.
  2. Заборонити відвідування закладу здобувачами освіти до терміну, коли буде підтверджено отримання усіма працівниками закладу повного курсу вакцинації.
  3. Продовжити з 01.11.2021 року дистанційне навчання учнів Южноукраїнської гімназії №1 педагогічними працівниками закладу у складі:

Андросова Любов Михайлівна                 - учитель математики,

Антонюк Вікторія Миколаївна                  - учитель української мови і літератури,

Бескубська Діна Володимирівна               - учитель української мови і літератури,

Бінюк Ірина Юріївна                                  - учитель англійської мови,

Бишева Наталя Степанівна                        - учитель біології та екології,

Ветушко Ольга Петрівна                            - учитель фізичної культури,

Григоренко Геннадій Григорович            - учитель історії та правознавства,

Дзюбенко Юлія Степанівна                       - учитель географії,

Дуб Тетяна Анатоліївна                              - учитель німецької та англійської мови,

Заболотня Вікторія Вікторівна                  - учитель зарубіжної літератури,

Злоба Юлія Валеріївна                                            - учитель природознавства, географії, з предмету «Фінансова грамотність»,

Ільїна Юлія Вадимівна                               - учитель математики і фізики, логіки,

Кажан Світлана Іванівна                            - учитель української мови і літератури,

Коломійчук Тетяна Павлівна                     - учитель історії,

Кристапчук Оксана Петрівна                    - учитель інформатики,

Кристофоль Анастасія Олександрівна      - учитель зарубіжної літератури,

Куковицька Аліна Ярославівна                 - учитель української мови і літератури,

Нечай Марія В’ячеславівна                                    - учитель української мови і літератури,

Нікіфорова Маргарита Павлівна               - учитель англійської мови,

Патранюк Ірина Петрівна                          - учитель інформатики,

Пахотіна Тетяна Вячеславівна                   - учитель математики,

Петренко Оксана Петрівна                        - учитель німецької мови,

Підгаєцька Ельвіна Анатоліївна                - учитель історії та громадянської освіти,

Селівестрова Ольга Степанівна                - учитель основ здоров’я, біології і екології,

з предмету  «Захист України»,

Сивак Людмила Сергіївна                         - учитель англійської мови,

Ткаченко Руслана Олексіївна                    - учитель хімії,

Александрова Олена Євгенівна                - учитель технологій,

Трачук Юлія Вікторівна                             - учитель німецької мови,

Чеканов Геннадій Олександрович                        - учитель фізичної культури,

Шабадаш Тетяна Миколаївна                    - учитель математики, логіки,

Шевчук Людмила Миколаївна                  - учитель фізики і астрономії,

Юрченко Зоя Миколаївна                          - учитель французької мови,

Янкул Людмила Валентинівна                  - учитель музичного мистецтва, мистецтва,

Беляк Микола Теофільович                        - учитель трудового навчання,

Беляк Тетяна Олександрівна                      - учитель трудового навчання,

Юрковська Ольга Петрівна                                   - учитель образотворчого мистецтва,

Мустратова Олена Михайлівна                 - учитель французької мови.

  1. Вищевказаним педагогічним працівникам:
  2. дотримуватися встановленого розкладу навчальних занять. Своєчасно попереджати колег щодо вимушених його змін під час освітнього процесу;
  3. проводити  уроки   під   час   дистанційного   навчання   виключно за визначеним розкладом дзвінків:

                   1 урок – 08.00 – 08.45

                                                           перерва 10 хвилин

                   2 урок – 08.55 – 09.40

                                                           перерва 20 хвилин

                   3 урок – 10.00 – 10.45

                                                           перерва 20 хвилин

                   4 урок – 11.05 – 11.50

                                                           перерва 20 хвилин

                   5 урок – 12.10 – 12.55

                                                           перерва 10 хвилин

                   6 урок – 13.05 – 13.50

                                                           перерва 10 хвилин

                   7 урок – 14.00 – 14.45

                                                           перерва 10 хвилин

  • урок – 14.55 – 15.40;
  • використовувати надане право щодо самостійного вибору платформи / ресурсу та

режиму проведення (синхронний / асинхронний) навчальних занять;

            4.4. виділяти на організацію занять у синхронному режимі не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу;

            4.5. забезпечувати безперервну тривалість навчальної діяльності при використанні технічних засобів навчання під час заняття:

  • для учнів 1(5)-3(7)-х класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 4(8)-5(9)-х класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 6(10)-7(11)-х класів – до 30 хвилин;

4.6. розміщувати посилання на онлайн-уроки у доступних класних комунікаційних групах не пізніше, ніж за день до їх проведення;

4.7. позначати відсутність учнів під час синхронних занять «н» із послідуючим з’ясуванням причини їх відсутності. У разі відсутності учня із поважної причини та виконання ним пізніше або у день проведення уроку обов’язкових завдань позначати результат у вигляди дробу, де знаменником є оцінка;

4.8. забезпечувати своєчасне проведення індивідуальних / групових, факультативних, гурткових занять згідно затвердженого педагогічного навантаження на 2021-2022 навчальний рік;

4.9. здійснювати заповнення класних журналів, журналів індивідуальних / групових, факультативних, гурткових занять у зручний час, але не рідше одного разу на тиждень. Обов’язковою вимогою є інформування щодо стану успішності учнів та їх батьків;

4.10. дотримуватися вимог щодо обсягу домашнього завдання;

4.11. опрацювати інформацію щодо учнів, які мали труднощі із дистанційним навчанням з 27.09.2021 року, та забезпечити за допомогою класних керівників залучення  таких учнів до навчання у період обмежувальних  протиепідемічних заходів з 01.11.2021 року;

  1. виконувати обов’язки, передбачені посадовою інструкцією;
  2.  оперативно реагувати на телефонні дзвінки і онлайн-повідомлення адміністрації закладу та інших керівних органів.
  3. Адміністрації гімназії:

5.1. вжити заходів щодо виконання ст.3 Закону України «Про освіту» у частині забезпечення права дітей на здобуття якісної та доступної освіти;

5.2. оновити та конкретизувати алгоритм дій організації освітнього процесу в умовах «червоного рівня» епідемічної небезпеки;

5.3. підготувати онлайн-рекомендації педагогічним працівникам, учням, їх батькам щодо особливостей освітнього процесу й створення психологічного мікроклімату під час роботи закладу в умовах «червоного» рівня епідемічної небезпеки з 01.11.2021 року;

5.4. розмістити на сайті гімназії (https://g1.5136.in.ua) роз’яснення щодо роботи закладу у вищезазначених умовах;

5.5. продовжити забезпечення умов для проведення онлайн-уроків у класних кабінетах або кабінетах інформатики вчителям, які не мають можливості щодо організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання вдома, відповідно до розкладу за умови дотримання усіх санітарно-протиепідемічних вимог;

5.6. забезпечити здійснення моніторингу і контроля якості дистанційного навчання в закладі за напрямами:

            - форми організації дистанційної освіти,

            - виконання навчальних програм,

            - дозування обсягу домашніх завдань,

            - оцінювання учнів,

            - ведення шкільної документації,

            - здійснення комунікації між учасниками освітнього процесу;

            5.7. унеможливити випадки, викладені у застереженні Міністерства фінансів України (лист від 08.09.2020 № 360000-01-5/27633) в частині справедливої та об’єктивної оцінки професійної діяльності вчителів під час дистанційного навчання та забезпечення якісного освітнього процесу;

            5.8. подати в термін до 09.11.2021 року табелі обліку робочого часу за першу половину листопада з урахуванням змін у роботі працівників закладу;

            5.9. здійснювати контроль за проведенням обов’язкових профілактичних щеплень проти COVID-19. Забезпечити завершення процесу вакцинації усіх працівників закладу;

            5.10.  відсторонити з 08.11.2021 року від роботи працівників, які не пройшли до вказаного терміну курсу вакцинації хоча б однієї дозою – відповідно до статті 46 Кодексу законів про працю України, частини другої статті 12 закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», крім тих, які мають абсолютні протипоказання до проведення таких профілактичних щеплень проти COVID-19 та надали медичний висновок про наявність протипоказань до вакцинації проти COVID-19, виданий закладом охорони здоров’я;

            5.11. встановити строк відсторонення працівників до усунення причин, що його зумовили;

            5.12. виключити із числа осіб, які підлягають відстороненню, тих працівників, які станом на 08.11.2021 року перебувають на лікарняному або мають документ щодо підтвердження необхідності відтермінування для них процесу вакцинації;

            5.13. визначити з числа технічного, обслуговуючого персоналу працівників, які забезпечують функціонування закладу у зазначених умовах, у складі:

Йоєнко Валентина Миколаївна                 - завідувачка господарством,

Сінчук Лариса Миколаївна                                    - завідувачка бібліотекою,

Меделян Олена Сергіївна                           - секретар,

М'ясковська Анастасія Вікторівна            - інспектор із кадрів,

Межуєва Світлана Михайлівна                 - гардеробник, що виконує обов’язки

                                                                       двірника,

Чепіль Світлана Миколаївна                      - сторож денний,

Дєнова Любов Миколаївна                                    - гардеробник, що виконує обов’язки сторожа

                                                                       денного, 

Бензар Анатолій Григорович                     - сторож,

Чепіль Михайло Мефодійович                   - сторож,

Солохіна Оксана Миколаївна                    - сторож,

Стискал Галина Іванівна                            - прибиральниця службових приміщень,

Турук Олена Валеріївна                              - прибиральниця службових приміщень,

Борсенко Марія Анатоліївна                      - двірник,

Хархаліс Олена Анатоліївна                      - сестра медична,

Межуєв Володимир Вікторович                - двірник,

Бакума Антоніна Геннадіївна                    - двірник.

Цуренко Олена Володимирівна                - прибиральниця службових приміщень,

Тимченко Наталія Володимирівна                        - прибиральниця службових приміщень.

  1.  забезпечити вищезазначеному технічному та обслуговуючому персоналу виконання їх посадових обов’язків на робочому місці з відповідним обліком робочого часу і дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку;
  2. оголосити простій для працівників технічного та обслуговуючого персоналу у складі:

Соболь Антоніна Георгіївна                      - лаборант,

Пасічник Людмила Олександрівна           - підсобна робітниця,

Остапюк Віктор Петрович                                     - робітник по обслуговуванню будівлі та території,

Малютенко Аліна Василівна                     - завідувачка виробництвом,

Білошицька Людмила Іванівна                  - кухар,

Кущева Анастасія Олександрівна             - буфетниця,

Пелюх Олена Анатоліївна                          - підсобний робітник.

  1.  забезпечувати функціонування закладу та роботу працівників, яких не залучено до організації дистанційного навчання, у відповідності до ст.113 Кодексу законів про працю України;
  2. узгоджувати інші питання режиму роботи закладу та працівників з профспілковим комітетом;
  3. контролювати дотримання протиепідеміологічних вимог з метою запобігання поширення коронавірусної хвороби COVID-19 серед працівників закладу;
  4. продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед невакцинованих працівників закладу щодо проактивного запрошення до вакцинації;
  5. забезпечувати онлайн-зв'язок у визначений час між учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та їх батьками з обов’язковим дотриманням таких правил:

- використання імейлів із зазначенням дійсних імен і прізвищ;

- участь у заняттях на Zoom-, GoogleMeet-ресурсах лише при наявності увімкненої веб-камери;

- заборона допуску до участі в онлайн-зустрічах анонімних, невідомих користувачів;

- врахування права вчителя на власний простір, особистий час та визначення його робочого часу згідно педагогічного навантаження, у межах до 17.00;

            5.21. Організовувати збори колективу (педради, консультації, наради) лише в онлайн-форматі.

            5.22. Направити до управління освіти ім. Б. Грінченка клопотання щодо відновлення освітнього процесу в Южноукраїнській гімназії №1 у повному обсязі у випадку, якщо 100% працівників матимуть документ, який видано в установленому Міністерством охорони здоров’я порядку (міжнародний, внутрішній сертифікат або іноземний сертифікат, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія), що підтверджує (одне із нижче вказаних):

  • отримання повного курсу вакцинації (зелений сертифікат);
  • отримання однієї дози однодозної вакцини від COVID-19, включеною Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (жовтий сертифікат);
  • негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції;
  • одужання особи від зазначеної хвороби.

            6. Класним керівникам:

            6.1. Забезпечувати тісну взаємодію із вчителями-предметниками щодо належної організації (модерування) освітнього процесу у певному класі.

            6.2. Спрямовувати взаємозв’язок з учнями та їх батьками на дотримання розкладу навчальних занять та оперативне реагування на його зміни у разі необхідності.

            6.3. Використовувати дані таблиці «Попередження неуспішності» на е-платформі закладу «ВУ ЮГ №1» (https://sites.google.com/view/yug1vv/попередження-неуспішності/ попередження-неуспішності-під-час-карантину-з-27-09-2021) для обґрунтованого доведення до відома батьків інформацію щодо ставлення учнів до навчання.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор гімназії №1                                                                                  Тетяна КОЛОМІЙЧУК

 

З наказом ознайомлені:

Петренко О.П.          ____________           Заболотня В.В.         _____________

Бескубська Д.В.        ____________           Йоєнко В.М.             _____________

Андросова Л.М.       ____________           Янкул Л.В.                _____________

Антонюк В.М.          ____________           Нікіфорова М.П.       _____________

Бінюк І.Ю.                ____________           Бишева Н.С.              _____________        

Ветушко О.П.           ____________           Григоренко Г.Г.        _____________        

Дуб Т.А.                    _____________         Кристофоль А.О.      _____________        

Злоба Ю.В.                _____________         Ільїна Ю.В.              _____________

Кажан С.І.                 _____________         Куковицька А.Я.      _____________

Кристапчук О.П.      _____________         Пахотіна Т.В.              _____________

Нечай М.В.               _____________         Підгаєцька Е.А.        _____________

Патранюк І.П.          _____________         Селівестрова О.С.    _____________

Сивак Л.С.                _____________         Александрова О.Є.  _____________

Ткаченко Р.О.           _____________         Трачук Ю.В.              _____________

Чеканов Г.О.             _____________         Мустратова О.М.      _____________

Шабадаш Т.М.          _____________         Шевчук Л.М.            _____________

Юрченко З.М.           _____________         Сінчук Л.М.              _____________

Малютенко А.В.       _____________         Бакума А.Г.               _____________        

Бензар А.Г.                _____________         Меделян О.С.         _____________

Остапюк В.П.           _____________         Дєнова Л.М.              _____________

Хархаліс О.А.           _____________         Межуєв В.В.             _____________

Межуєва С.М.           _____________         Пелюх О.А.               _____________

Солохіна О.М.          _____________         Чепіль С.М.               _____________

Соболь А.Г.               _____________         Турук О.В.                _____________

Чепіль М.М.              _____________         Тимченко Н.В.          _____________

Стискал Г.І.              _____________         Білошицька Л.І.        _____________

Пасічник Л.О.           _____________         Цуренко О.В.            _____________

Кущева А.О.            _____________         Дзюбенко Ю.С.        _____________

Мясковська А.В.      _____________         Борсенко М.А.          _____________

Беляк М.Т.                 _____________         Беляк Т.О.                 _____________

Юрковська О.П.       _____________                    

           

 

Оксана Петренко

5-50-65

До уваги учасників освітнього процесу в Южноукраїнській гімназії №1!

            Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236, зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 13.09.2021 № 954 та від 22.09.2021 №981, з урахуванням відсотка вакцинованих працівників закладу і нового Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОЗ України від 25.09.2020 № 2205, та з метою впорядкування роботи гімназії під час вищезазначених обмежень доводимо до відома наступне:

  1. Відвідування учнями закладу та допуск сторонніх осіб до його приміщень у період із 27.09.2021 року заборонено.
  2. Освітній процес у зазначений період відбувається у дистанційному режимі на онлайн-платформах і ресурсах за вибором педагогічних працівників,із дотриманням вимог законодавства про освіту, захисту персональних даних, санітарних правил і норм.
  3. Розклад дзвінків:

Понеділок-п’ятниця

№ уроку

Час

Тривалість перерви

1

                08.00 – 08.45

 

10 хвилин

2

                08.55 – 09.40

 

20 хвилин

3

                10.00 – 10.45

 

20 хвилин

4

                11.05 – 11.50

 

20 хвилин

5

                12.10 – 12.55

 

10 хвилин

6

                13.05 – 13.50

 

10 хвилин

7

                14.00 – 14.45

 

 

10 хвилин

8

                14.55 – 15.40

 

  1. Освітній процес відбувається в асинхронному та синхронному режимах.

Синхронний режим забезпечується одночасним перебуванням учасників навчання у веб-середовищі (Zoom, Google Meet, Skype). Учні долучаються до вчителя за діючим розкладом.

Безперервна тривалість навчальної діяльності при використанні технічних засобів навчання під час заняття має бути:

  • для учнів 1(5)-3(7)-х класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 4(8)-5(9)-х класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 6(10)-7(11)-х класів – до 30 хвилин.

У синхронному режимі організовується не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу.

Посилання на онлайн-уроки у доступних класних комунікаційних групах розміщуються не пізніше, ніж за день до їх проведення.

Асинхронний режим включає:

  • записані презентації, слайд-шоу та відео;
  • електронну пошту;
  • дошки для обговорень;
  • групи в соціальних мережах або Viber;
  • посиланняіна відеоресурси;
  • онлайн тренажери та інше.      

Педагогічні працівники самі обирають форми, методи і засоби дистанційного навчання, а також визначають доцільність проведення конкретного навчального заняття в синхронному або асинхронному режимі згідно розкладу.

5. Продуктивний зворотній зв'язок та конструктивна комунікація між учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та їх батьками базуються на обов’язковому дотриманні таких правил:

- використання імейлів із зазначенням дійсних імен і прізвищ;

- участь у заняттях на Zoom-, Google Meet-ресурсах лише при наявності увімкненої веб-камери;

- заборона допуску до участі в онлайн-зустрічах анонімних, невідомих користувачів;

- врахування права вчителя на власний простір, особистий час та визначення його робочого часу згідно педагогічного навантаження, у межах до 17.00.

 6. Необхідним вважаємо проведення батьками роз’яснювальної роботи із дітьми щодо обов’язковості навчання за дистанційними технологіями і виконання запропонованих завдань з метою опанування навчальних програм рівня відповідних Державних стандартів.

7. Всю додаткову інформацію можна отримати від класного керівника.

Чекаємо та сподіваємося на покращення ситуації!А для цього дотримуємося усіх необхідних протиепідемічних заходів. Будьмо здорові!

 

 

 

 

Про роботу Южноукраїнської гімназії №1

в умовах «жовтого» рівня епідемічної

небезпеки

 

            Відповідно до наказу управління освіти ім. Б. Грінченка від 24.09.2021 № 426 «Про роботу закладів освіти в умовах «жовтого» рівня епідемічної небезпекита з метою створення здоров’язберігаючих умов для працівників закладу під час карантину

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Забезпечити неухильне виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 року № 1236 із змінами, внесеними Постановами Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2021 року № 954 та від 22 вересня 2021 року № 981.
  2. Забезпечити з 27.09.2021 року дистанційне навчання учнів Южноукраїнської гімназії №1 педагогічними працівниками закладу у складі:

Андросова Любов Михайлівна                 - учитель математики,

Антонюк Вікторія Миколаївна                  - учитель української мови і літератури,

Бескубська Діна Володимирівна               - учитель української мови і літератури,

Бінюк Ірина Юріївна                                  - учитель англійської мови,

Бишева Наталя Степанівна                        - учитель біології та екології,

Ветушко Ольга Петрівна                            - учитель фізичної культури,

Григоренко Геннадій Григорович            - учитель історії та правознавства,

Дзюбенко Юлія Степанівна                       - учитель географії,

Дуб Тетяна Анатоліївна                              - учитель німецької та англійської мови,

Заболотня Вікторія Вікторівна                  - учитель зарубіжної літератури,

Злоба Юлія Валеріївна                                            - учитель природознавства, географії, з предмету «Фінансова грамотність»,

Ільїна Юлія Вадимівна                               - учитель математики і фізики, логіки,

Кажан Світлана Іванівна                            - учитель української мови і літератури,

Коломійчук Тетяна Павлівна                     - учитель історії,

Кристапчук Оксана Петрівна                    - учитель інформатики,

Кристофоль Анастасія Олександрівна      - учитель зарубіжної літератури,

Куковицька Аліна Ярославівна                 - учитель української мови і літератури,

Нечай Марія В’ячеславівна                                    - учитель української мови і літератури,

Нікіфорова Маргарита Павлівна               - учитель англійської мови,

Патранюк Ірина Петрівна                          - учитель інформатики,

Пахотіна Тетяна Вячеславівна                   - учитель математики,

Петренко Оксана Петрівна                        - учитель німецької мови,

Підгаєцька Ельвіна Анатоліївна                - учитель історії та громадянської освіти,

Селівестрова Ольга Степанівна                - учитель основ здоров’я, біології і екології,

з предмету  «Захист України»,

Сивак Людмила Сергіївна                         - учитель англійської мови,

Ткаченко Руслана Олексіївна                    - учитель хімії,

Александрова Олена Євгенівна                - учитель технологій,

Трачук Юлія Вікторівна                             - учитель німецької мови,

Чеканов Геннадій Олександрович                        - учитель фізичної культури,

Шабадаш Тетяна Миколаївна                    - учитель математики, логіки,

Шевчук Людмила Миколаївна                  - учитель фізики і астрономії,

Юрченко Зоя Миколаївна                          - учитель французької мови,

Янкул Людмила Валентинівна                  - учитель музичного мистецтва, мистецтва,

Беляк Микола Теофільович                        - учитель трудового навчання,

Беляк Тетяна Олександрівна                      - учитель трудового навчання,

Юрковська Ольга Петрівна                                   - учитель образотворчого мистецтва,

Мустратова Олена Михайлівна                 - учитель французької мови.

  1. Вищевказаним педагогічним працівникам:
  2.  проводити  уроки   під   час   дистанційного   навчання   із  використанням  засобів

синхронної та асинхронної комунікації виключно за визначеним розкладом та зазначеним розкладом дзвінків:

                   1 урок – 08.00 – 08.45

                                                           перерва 10 хвилин

                   2 урок – 08.55 – 09.40

                                                           перерва 20 хвилин

                   3 урок – 10.00 – 10.45

                                                           перерва 20 хвилин

                   4 урок – 11.05 – 11.50

                                                           перерва 20 хвилин

                   5 урок – 12.10 – 12.55

                                                           перерва 10 хвилин

                   6 урок – 13.05 – 13.50

                                                           перерва 10 хвилин

                   7 урок – 14.00 – 14.45

                                                           перерва 10 хвилин

  • урок – 14.55 – 15.40
  •  дотримуватися вимог щодо обсягу домашнього завдання;
  • виконувати обов’язки, передбачені посадовою інструкцією;
  • оперативно реагувати на телефонні дзвінки і онлайн-повідомлення адміністрації закладу та інших керівних органів.
  • Адміністрації гімназії:
  • здійснювати контроль щодо організації дистанційного навчання усіма педагогічними працівниками закладу;
  • забезпечити контроль за виконанням програм із предметів інваріантної та варіативно частин Робочого навчального плану;
  •  узагальнити до 27.09.2021 року на е-платформі закладу «Віртуальна учительська ЮУ №1» (https://sites.google.com/view/yug1vv)  інформацію з питань:

4.3.1. позначення кодів доступу до Google Сlassroom за предметами, посилань на інші платформи / ресурси для використання дистанційних технологій під час проведення уроків, індивідуальних та групових занять, факультативних заніть, занять гуртків тощо;

4.3.2. визначення робочих місць педагогічних працівників у залежності від їх можливостей та умов організації дистанційного навчання.

4.4. Підготувати онлайн-рекомендації педагогічним працівникам, учням, їх батькам щодо особливостей освітнього процесу й створення психологічного мікроклімату під час роботи закладу в умовах «жовтого» рівня епідемічної небезпеки з 27.09.2021 року.

            4.5. Розмістити на сайті гімназії (https://g1.5136.in.ua) роз’яснення щодо:

- роботи закладу у вищезазначених умовах;

- тривалості уроків, які проводяться з використанням технологій дистанційного навчання, та перерв між ними;

- асинхронного та синхронного режимів взаємодії між суб’єктами дистанційного навчання.

            4.6. Створити умови для проведення онлайн-уроків у класних кабінетах або кабінетах інформатики вчителям, які не мають можливості щодо організації освітнього процесу із використанням технологій дистанційного навчання, відповідно до розкладу за умови дотримання усіх санітарно-протиепідемічних вимог.

            4.7. Забезпечити здійснення моніторингу і контроля якості дистанційного навчання в закладі за напрямами:

            - форми організації дистанційної освіти,

            - виконання навчальних програм,

            - дозування обсягу домашніх завдань ,

            - оцінювання учнів,

            - ведення класних журналів,

            - здійснення комунікації між учасниками освітнього процесу.

            4.8. Унеможливити випадки, викладені у застереженні Міністерства фінансів України (лист від 08.09.2020 № 360000-01-5/27633) в частині справедливої та об’єктивної оцінки професійної діяльності вчителів під час дистанційного навчання та забезпечення якісного освітнього процесу.

  1.  Визначити з числа технічного, обслуговуючого персоналу працівників, які забезпечують функціонування закладу (із дотриманням черговості – за окремим графіком) у зазначених умовах, у складі:

Йоєнко Валентина Миколаївна     - завідувачка господарством,

Сінчук Лариса Миколаївна                        - завідувачка бібліотекою,

Меделян Олена Сергіївна               - секретар,

М'ясковська Анастасія Вікторівна- інспектор із кадрів,

Межуєва Світлана Михайлівна     - гардеробник, що виконує обов’язки двірника,

Чепіль Світлана Миколаївна          - сторож денний,

Дєнова Любов Миколаївна                        - гардеробник, що виконує обов’язки сторожа  

                                                           денного, 

Бензар Анатолій Григорович         - сторож,

Чепіль Михайло Мефодійович       - сторож,

Солохіна Оксана Миколаївна        - сторож,

Стискал Галина Іванівна                - прибиральниця службових приміщень,

Турук Олена Валеріївна                  - прибиральниця службових приміщень,

Борсенко Марія Анатоліївна          - двірник,

Хархаліс Олена Анатоліївна          - сестра медична,

Межуєв Володимир Вікторович    - двірник,

Бакума Антоніна Геннадіївна        - двірник.

  1. Забезпечити вищезазначеному технічному та обслуговуючому персоналу виконання їх посадових обов’язків на робочому місці з відповідним обліком робочого часу і дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
  2. Оголосити простій для працівників технічного та обслуговуючого персоналу у складі:

Тимченко Наталія Володимирівна                        - прибиральниця службових приміщень,

Цуренко Олена Володимирівна                - прибиральниця службових приміщень,

Соболь Антоніна Георгіївна                      - лаборант,

Пасічник Людмила Олександрівна           - підсобна робітниця,

Остапюк Віктор Петрович                                     - робітник по обслуговуванню будівлі та території,

Малютенко Аліна Василівна                     - завідувачка виробництвом,

Білошицька Людмила Іванівна                  - кухар,

Кущева Анастасія Олександрівна             - буфетниця,

Пелюх Олена Анатоліївна                          - підсобний робітник.

  1. Забезпечувати функціонування закладу та роботу працівників, яких не залучено до організації дистанційного навчання у відповідності до ст.113 Кодексу законів про працю України.
  2. Узгоджувати інші питання режиму роботи закладу та працівників з профспілковим комітетом.
  3. Контролювати дотримання протиепідеміологічних вимог з метою запобігання поширення коронавірусної хвороби COVID-19 серед працівників закладу.
  4. Продовжити інформаційно-роз’яснювальну роботу серед працівників закладу щодо проактивного запрошення до вакцинації.

            4.16. Налагодити онлайн-зв'язок у визначений час між учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та їх батьками з обов’язковим дотриманням таких правил:

- використання імейлів із зазначенням дійсних імен і прізвищ;

- участь у заняттях на Zoom-, GoogleMeet-ресурсах лише при наявності увімкненої веб-камери;

- заборона допуску до участі в онлайн-зустрічах анонімних, невідомих користувачів;

- врахування права вчителя на власний простір, особистий час та визначення його робочого часу згідно педагогічного навантаження, у межах до 17.00.

            4.17. Організовувати збори колективу (педради, консультації, наради) лише в онлайн-форматі.

            4.18. Забезпечити контроль за дотриманням у закладі протиепідемічних заходів, передбачених постановами Головного державного санітарного лікаря України.

            4.19. Направити до управління освіти ім. Б. Грінченка клопотання щодо відновлення освітнього процесу в Южноукраїнській гімназії №1 в повному обсязі у випадку, якщо не менше 80% працівників матимуть документ, який видано в установленому Міністерством охорони здоров’я порядку (міжнародний, внутрішній сертифікат або іноземний сертифікат, чинність якого підтверджена за допомогою Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія), що підтверджує (одне із нижче вказаних):

  • отримання повного курсу вакцинації (зелений сертифікат);
  • отримання однієї дози дводозної вакцини від COVID-19, включеною Всесвітньою організацією охорони здоров’я до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях (жовтий сертифікат);
  • негативний результат тестування методом полімеразної ланцюгової реакції;
  • одужання особи від зазначеної хвороби.

            5. Педагогічним працівникам:

            5.1. Дотримуватися встановленого розкладу навчальних занять. Своєчасно попереджати колег щодо вимушених його змін під час освітнього процесу.

            5.2. Використовувати надане право щодо самостійного вибору платформи / ресурсу та

режиму проведення (синхронний / асинхронний) навчальних занять.

5.3. Забезпечити безперервну тривалість навчальної діяльності при використанні технічних засобів навчання під час заняття:

  • для учнів 1(5)-3(7)-х класів – не більше 20 хвилин;
  • для учнів 4(8)-5(9)-х класів – 20-25 хвилин;
  • для учнів 6(10)-7(11)-х класів – до 30 хвилин.

5.4. Розміщувати посилання на онлайн-уроки у доступних класних комунікаційних групах не пізніше, ніж за день до їх проведення.

            5.5. Виділяти на організацію занять у синхронному режимі не менше 30 відсотків навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу.

            5.6. Забезпечити своєчасне проведення занять з індивідуального навчання у форматі педагогічного патронажу.

            5.7. Забезпечити облік занять та оцінювання учнів у зазначений період виключно в електронному вигляді. Заповнення класних журналів здійснювати у зручний час, але не рідше одного разу на тиждень. Обов’язковою вимогою є інформування щодо стану успішності учнів та їх батьків.

            5.8. Позначати відсутність учнів під час синхронних занять «н» із послідуючим з’ясуванням причини їх відсутності. У разі відсутності учня із поважної причини та виконання ним пізніше обов’язкових завдань позначати результат у вигляди дробу, де знаменником є оцінка.

            5.9. Проходити (за можливістю) онлайн-навчання з питань організації та проведення освітнього процесу в умовах карантину.

            6. Класним керівникам:

            6.1. Забезпечити тісну взаємодію із вчителями-предметниками щодо належної організації (модерування) освітнього процесу у певному класі.

            6.2. Спрямувати взаємозв’язок з учнями та їх батьками на дотримання розкладу навчальних занять та оперативне реагування на його зміни у разі необхідності.

7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор гімназії №1                                                                                  Тетяна КОЛОМІЙЧУК

 

З наказом ознайомлені:

Петренко О.П.          ____________           Заболотня В.В.         _____________

Бескубська Д.В.        ____________           Йоєнко В.М.             _____________

Андросова Л.М.       ____________           Янкул Л.В.                _____________

Антонюк В.М.          ____________           Нікіфорова М.П.       _____________

Бінюк І.Ю.                ____________           Бишева Н.С.              _____________        

Ветушко О.П.           ____________           Григоренко Г.Г.        _____________        

Дуб Т.А.                     _____________         Кристофоль А.О.      _____________        

Злоба Ю.В.                _____________         Ільїна Ю.В.               _____________

Кажан С.І.                 _____________         Куковицька А.Я.      _____________

Кристапчук О.П.      _____________         Пахотіна Т.В.                        _____________

Нечай М.В.               _____________         Підгаєцька Е.А.        _____________

Патранюк І.П.          _____________         Селівестрова О.С.    _____________

Сивак Л.С.                _____________         Александрова О.Є.  _____________

Ткаченко Р.О.           _____________         Трачук Ю.В.              _____________

Чеканов Г.О.             _____________         Мустратова О.М.      _____________

Шабадаш Т.М.          _____________         Шевчук Л.М.            _____________

Юрченко З.М.           _____________         Сінчук Л.М.              _____________

Малютенко А.В.       _____________         Бакума А.Г.               _____________        

Бензар А.Г.                _____________         Меделян О.С.            _____________

Остапюк В.П.           _____________         Дєнова Л.М.              _____________

Хархаліс О.А.           _____________         Межуєв В.В.             _____________

Межуєва С.М.           _____________         Пелюх О.А.               _____________

Солохіна О.М.          _____________         Чепіль С.М.               _____________

Соболь А.Г.               _____________         Турук О.В.                _____________

Чепіль М.М.              _____________         Тимченко Н.В.          _____________

Стискал Г.І.              _____________         Білошицька Л.І.        _____________

Пасічник Л.О.           _____________         Цуренко О.В.                       _____________

Кущева А.О.            _____________         Дзюбенко Ю.С.        _____________

Мясковська А.В.      _____________         Борсенко М.А.          _____________

Беляк М.Т.                 _____________         Беляк Т.О.                 _____________

Юрковська О.П.       _____________                    

           

 

Оксана Петренко

5-50-65

Южноукраїнська гімназія №1 приєднується до Всесвітнього дня прибирання й закликає жителів міста до екологічної акції. Цього року 18 вересня о 10:00 Україна вийде на масштабне прибирання у 24 областях. В акції візьмуть участь люди незалежно від віку та географії. Українці з міст та містечок, сіл та селищ об’єднаються заради досягнення спільної мети – порятунку планети від сміття та формування культури чистоти.

Організатори закликають приєднатися до наявних локацій або робити свої, брати з собою засоби індивідуального захисту, рукавички, великі пакети для сміття, запросити родину та друзів. Формати прибирань будуть різні:

• Колективні прибирання з сім’єю друзями чи колегами на одній із локацій. За такої форми кількість учасників у групі має бути обмежена, а площа – достатньо велика для дотримання соціальної дистанції.• Індивідуальні прибирання вибраної вами забрудненої зони.

• Цифрове очищення. Нову форму прибирання можна реалізувати в будь-якому зручному місці та в будь-який час. Видалення зайвої інформації зі своїх гаджетів дозволить розвантажити центри баз даних, на підтримку яких витрачається величезна кількість енергії.

• Картографування. Встановлюйте безкоштовний мобільний додаток “EcoHike” та відмічайте забруднені й очищенні території.

Особливістю акції 2021 року є суворе дотримання карантинних норм: маски, рукавички, соціальна дистанція та правила техніки безпеки.

Зробимо Україну чистою разом!

Зробимо рідне місто чистим разом!

#побачивприбери#worldcleanupday#schoolrecyclingworld#letsdoitukraineвідмічати @schoolrecyclingworld

 

Вітаємо учительку математики Южноукраїнської гімназії №1 Пахотіну Тетяну Вячеславівну, яка у 2020-2021 навчальному році долучилася до ІХ-го Всеукраїнського конкурсу «Творчий вчитель – обдарований учень». За представлену роботу «Використання інтерактивних робочих листів Wizer.meна уроках математики» в номінації «Науково-методичні розробки» Тетяна Вячеславівна стала лауреатом.

На сьогодні, в арсеналі робочих інструментів вчителя є величезна кількість ресурсів, сервісів, додатків. Одним із таких інструментів є інтерактивний робочий аркуш. Інтерактивний робочий аркуш являє собою веб-сторінку, на якій можна розмістити навчальний матеріал і різного типу завдання для учнів. Наприклад, це може бути відео, зображення, текст на основі яких учні відповідають на запитання і виконують завдання. Він дозволяє забезпечити ефективний зворотний зв'язок між вчителем та учнем. Це  гарний засіб для «перевернутого навчання» та методу проєктів.Інтерактивні робочі аркуші можна використовувати  для змішаного чи дистанційного навчання, а саме для проведення практичних, дослідницьких, перевірочних робіт різного формату, для виконання домашніх робіт тощо. Застосування  інтерактивних робочих листів під час дистанційного навчання дає переваги не лише вчителю, а й учню. Учень отримує «аркуш», в якому зібрано весь матеріал уроку. Учень, майже не переходить по посиланням на сторонні ресурси, може легко зорієнтуватися серед завдань, які він виконав чи ще повинен виконати. Це значно скорочує час безпосередньої роботи з комп’ютером. Завдання вчителя організувати дистанційну роботу учнів безпечною для їх здоров’я.

 

Сторінка 6 із 26
Увійти

Login to your account

Username *
Password *
Remember Me